Tempar/Fertility friend
Sov dåligt inatt, vaknade 04:30 och sen 07:20! Tog tempen ändå vi 07:20. Den hade gått upp...... Gör den det om man sovit för lite...alltså tempat efter mindre än 2 timmars sömn?
Sov dåligt inatt, vaknade 04:30 och sen 07:20! Tog tempen ändå vi 07:20. Den hade gått upp...... Gör den det om man sovit för lite...alltså tempat efter mindre än 2 timmars sömn?
De säger ju att den gör det och att det därför är väldigt viktigt att tempa under samma förhållanden och tid. Men jag har börjat misstänka att alla är olika och påverkas olika mycket. Man får nog göra sig en egen uppfattning om hur just sin egen kropp fungerar. Jag själv tycker inte jag märker jättestora förändringar om jag tempar lite olika tid osv
Försök nr 14. Misslyckat.
Usch, så tråkigt Eagle! Kram!
Ang temp och tid: då jag tar tempen flera gånger (de sällsynta sovmornarna;) så kan det ibland skilja mycket o ibland lite...
Idag kl04: 36,40, kl 07: 36,63 och kl 08: 36,48. Valde ett mellanting att sätta in i FF.
Tempen fortfarande över coverline (tempade ytterligare lite tidigare idag):
De har jättebra "lektioner"på FF sida där man kan läsa och lära sig jättemycket om hur kroppen fungerar och hur man ska använda sig av FF. Om ni inte läst tycker jag ni ska göra det. Där står det bla att man inte ska justera temparna för att få en "finare" kurva som man själv tycker passar. För FF kan utläsa äl ändå även om nån temp hit och dit inte är så perfekt
Hej goa ni!
Nu är jag i princip helt övertygad om att jag inte är gravid (max spök på morgonens test också + låg temp) hoppas på att mensen kommer, men misstänker snarare att jag inte hade äl för ett par veckor sedan, utan att min något högre temp har berott på senare tempning pga semester och även min kraftiga förkylning som jag haft i 10(!!!) dagar nu.
Sen tror jag att alla galet tydliga gravsymptom beror på en mix av efterdyningar från förra månadens tidiga missfall och progesterallkrämen. Kan även vara pga den som mensen inte dykt upp än, så nu slutar jag smörja och helt enkelt tar en paus från allt analyserande ett tag.
Lovar att uppdatera er så fort något nytt händer.
Stor kram och lycka till allihopa! <3
Jag ligger skengravid. Blir nästan alltid det...är så trött på att må pyton dagarna innan mens...förhoppningarna går upp och sen så kommer tant röd ändå. Någon som har liknande besvär?
I några dagar Har jag kännt mig varm, molvärk och för att inte tala om illamåendet och orkeslösheten. Mensen kom gärna om du har tänkt att göra det...vill ju helst inte men är så less på att det blir så här månad efter månad.
Åh nu måste jag säga att jag inte tycker om den där Murphy!
Tror ni inte att stegringen på äl-testen sätter i gång när sambon ligger däckad i sängen med nästan 39graders feber
Analysera detta. Har inte kännt nånting från tjejmagen på ett par dagar men.... igår kväll i ngn minut kände jag ett litet "tryck" till höger i tjejmagen. Jag noterade detta extra eftersom jag inte kännt nåt på ngr dagar. Tempen imorse döööök! Frågan är, kan det vara en implementationsdipp? Ta hänsyn då till den märkliga dippen som var på tisdag den 14... Jag vet med mig att jag sov dåligt då, vaknade ett par ggr och fick kanske ihop 2 timmar innan tempmätningen.
Så - vad säger ni om min kurva?