oONinniOo skrev 2017-07-18 19:17:17 följande:
Inga tester i brevlådan idag, så då kommer de imorgon. Tempen håller sig på samma höga nivå. Imorgon och på fredag kommer jag dock inte att lägga in tempen, då jag kommer bli tvungen att tempa 45 minuter tidigare än jag brukar och då kommer den bli mycket lägre än vad den egentligen skulle varit. I vilket fall börjar det bli mer påtagliga symptom. Brösten ömmar och växer. Och tröttheten kom precis över mig! Gäspar konstant på jobbet och när jag väl kommer hem skulle jag definitivt somna om jag lade mig ner..
Även fast kurvan ser fin ut så finns ändå oron att det kan vara ytterligare en kemisk graviditet.. Börjar bli leds på dem..
Förstår oron över kemisk graviditet men njut av ökade symptom! Har själv BIM i morgon men testade helt blankt på ett PE i går efter två dagar svaga svaga streck med test från testlagret. Och mitt tidigare illamående har helt försvunnit. Väntar också in mina test från testlagret som inte kom i dag. Men räknar verkligen med att mensen kommer i morgon. Så less på detta! Försökt sen september förra året med 2 mf och 2 kemiska sen dess.
Hur jäkla svårt ska det vara??!! :(
Håller tummarna för dig! Tror nog det blir ett fint plus i morgon :)