• Milou3

Tempar/Fertility friend

oONinniOo skrev 2017-09-18 19:24:26 följande:

Tror nog det var önsketänkande igår, för dagens är blankt..

:( vad trist! Eller så var det nåt på g men så hände nåt på vägen?
  • Milou3
    oONinniOo skrev 2017-09-18 21:45:25 följande:

Testoman, javisst.. *skyldig* Tog ett nytt test alldeles nyss och nu ser jag något utan att vrida och vända. Måtte det fortsätta öka nu..

Det understa på bilden är det senaste.

Ja där ser man nåt :)
  • Milou3
    vickanj82 skrev 2017-09-19 21:34:31 följande:

Har provat att tempa i 2 månader nu. Förra månaden sjönk tempen till min vanliga 2 dagar innan mens. Nu har jag haft låg temp 2 dagar men ingen mens. Räknar verkligen med att den kommer imorgon. Finns det någon chans att man ändå kan vara gravid?

Finns säkert undantag men troligtvis inte. Googla på tempkurvor gravid så kan du se en massa olika tempkurvor. De flesta har en fortsatt ökning av temp. Tror inte jag sett någon som haft en tempdrop i 2 dagar nära bim. Tyvärr. Man ger ju upp innan mensen ens kommit.
  • Milou3
    Mimipig skrev 2017-09-21 16:10:07 följande:

Jag fick starkt utslag på ÄL-stickorna i måndags, sen bleknade strecken. Ingen Temphöjning än, så ÄL verkar inte ha inträffat. Men nu fick hag precis starkt på ÄL-stickorna igen. Försöker ägget släppa men misslyckas? Vad är det som pågår? Någon som kan uttala sig?

Det låter som det. Jag litar mer på temp än på stickorna så fortsätt tempa och förlita dig mer på det!
  • Milou3

Okej, nu har jag blivit VIP på FF för detta lär ju ta ett tag märker jag : / men vet någon här hur man kan kika på andras gravidkurvor på FF? Var hittar jag det?

• Milou3
    Erla skrev 2017-09-24 22:57:22 följande:

Gå in i gallery :) där finns andras kurvor att söka på :)

Hittade tillslut efter idogt sökande :) tack!
  • Milou3
    Hellan skrev 2017-09-24 22:15:51 följande:

Nu blev jag nyfiken, Vad blir det för skillnad med VIP och utan?

Dels kostar det men du får tillgång till mycket mer, bland annat jämföra med andras kurvor! :)
  • Milou3
    lilaemma skrev 2017-09-26 05:02:00 följande:

Positiva tester, men tempen dalar.. Känns inte livande alls...

Så tidigt kan den verkligen göra det utan problem! Har kikat på många gravidkurvor som dalat precis runt äl+8-10 för att sen stiga.
  • Milou3
    lilaemma skrev 2017-09-26 07:06:07 följande:

Hoppas att det funkar så, men med 9 tidiga mf är jag skeptisk.

Tycker dagens ser snäppet svagare ut än igår... Men å andra sidan är illamåendet som det ska... Vänta och se är inte min starka sida...

Oj 9 stycken! Då förstår jag att du är skeptisk.

När har du Bim?
  • Milou3
    lilaemma skrev 2017-09-27 06:45:17 följande:

Nopp, hon kollade ingenting alls. Sa bara att om man fött barn är inget fel -typ. Och att det var tur. (Sic)

Bättre test och temp idag i alla fall...

Åh vad skönt! Håller verkligen tummarna för dig nu :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend