Tempar/Fertility friend
Tror nog det var önsketänkande igår, för dagens är blankt..
Tror nog det var önsketänkande igår, för dagens är blankt..
Testoman, javisst.. *skyldig* Tog ett nytt test alldeles nyss och nu ser jag något utan att vrida och vända. Måtte det fortsätta öka nu..
Det understa på bilden är det senaste.
Har provat att tempa i 2 månader nu. Förra månaden sjönk tempen till min vanliga 2 dagar innan mens. Nu har jag haft låg temp 2 dagar men ingen mens. Räknar verkligen med att den kommer imorgon. Finns det någon chans att man ändå kan vara gravid?
Jag fick starkt utslag på ÄL-stickorna i måndags, sen bleknade strecken. Ingen Temphöjning än, så ÄL verkar inte ha inträffat. Men nu fick hag precis starkt på ÄL-stickorna igen. Försöker ägget släppa men misslyckas? Vad är det som pågår? Någon som kan uttala sig?
Okej, nu har jag blivit VIP på FF för detta lär ju ta ett tag märker jag : / men vet någon här hur man kan kika på andras gravidkurvor på FF? Var hittar jag det?
Gå in i gallery :) där finns andras kurvor att söka på :)
Nu blev jag nyfiken, Vad blir det för skillnad med VIP och utan?
Positiva tester, men tempen dalar.. Känns inte livande alls...
Hoppas att det funkar så, men med 9 tidiga mf är jag skeptisk.
Tycker dagens ser snäppet svagare ut än igår... Men å andra sidan är illamåendet som det ska... Vänta och se är inte min starka sida...
Nopp, hon kollade ingenting alls. Sa bara att om man fött barn är inget fel -typ. Och att det var tur. (Sic)
Bättre test och temp idag i alla fall...