Tempar/Fertility friend
Blev starkare väldigt snabbt.
Blev starkare väldigt snabbt.
Gör det. Mitt var starkare redan samma em och tydligt positivt morgonen därpå..
Inte nödvändigt att det syns nått alls så tidigt.
Och nu börjar det komma smått färgade flytningar så nu börjar mensen. Det känns som det aldrig kommer att lyckas igen.
Det jag inte fattar är varför testerna visar så svagt när jag tom passerat BIM? Är ju knappt synligt..
Kan bara tänka mig tre orsaker. 1. Det är fel på testerna och dom kan inte visa starkare. 2. Det är något fel på embryot så det inte producerar hcg som det ska. 3. Jag hade äl senare.
FF säger äl 5/10, men av någon anledning säger NC äl 9/10. Äl testet var pos. på kvällen 4/10.
Vad tror ni? Varför är det så svagt?
Blir flera inlägg med bilder för jag får av någon anledning inte med fler än en via telefonen.
FF
Någon som vet hur mycket tempen höjs om man dricker 2 glas vin kvällen innan?
Min temp höjs inte alls av två glas. En fylla däremot, slår i taket i temp. För mig.
lilaemma: kan inte du lägga upp din senaste gravidkurva igen.
man ser inte gamla inlägg.
Hello girls
Då är man igång igen... Är inne här och läser ibland. Ni kämpar på - hejja er! Själv är jag inne på försök sjuttioelva! Skämt åsido, det börjar bli tröttsamt. 3,5 år och det går sådär. Femte kuren med Letrozol och visst har jag ägglossning. Känner av den, märker den på sekretetförändringarna....tempen går upp. Allt stämmer...men... Inget plus. Det blir nog vårt nästsista försök. Håll tummarna nu!
Hej! Jag tänkte fråga er om min graf. FF har satt ut ÄL dag 17. Jag hade positivt ÄL-test den dagen och det var positivt dagen efter på morgonen men inte på eftermiddagen.
På natten till dag 18 hade jag väldiga ÄL-smärtor.
Min fråga är om ägglossningen verkligen kan ha inträffat dag 17/natten till dag 18? Det känns lite snabbt och jag antar att FF baserar det på min temphöjning på 0,1 grad?
Tacksam för svar!