Tempar/Fertility friend
Haha tydligare än så här kan det ju inte bli!
Dags för planering och hopp inför nästa äl då. Suck ...
Haha tydligare än så här kan det ju inte bli!
Dags för planering och hopp inför nästa äl då. Suck ...
Oj.... den dök ordentligt.... :-/
Min temp steg drastiskt istället!?. Märkligt! Det var ioförsig väldigt varmt i sovrummet så det kanske ger effekt på tempen.
Upp som en sol....ner som en pannkaka...
Nej, ingen mens....inga spottings...inga ömma bröst.... Bim är på torsdag.
Gaaah, hittade rosa i sekretet nu på kvällen
Ja, 2 ggr. För 10 år sen och för 1,5 år sen som slutade i mf.
Blir nog mens på torsdag...... :-/
Tempen dök idag. Här börjat känna av halsbränna, men det kan lika gärna vara stress.. Här ondare i kroppen och läkaren misstänker samma som jag - fibromyalgi. Så det ska väl utredas.. Mycket på jobbet just nu också och jag väntar på att få gå ner i tid, men det kan dröja ett par veckor till.. Så att tempen ser ut som den gör nu och att ÄL kom ett par dagar senare förvånar mig inte.
Just vad som orsakar fibromyalgi är de fortfarande inte säkra på. Men det är väl inte helt omöjligt att det skulle kunna påverka.
Halsbrännan dök upp igår igen och nu steg tempen rejält. Bara hoppas det är ett bra tecken.
Det är ju i och för sig något att ta upp med fertilitetsenheten, om det kan ha något samband. Jag hade inga såna problem när vi försökte med sonen (nu 4), det tog helt enkelt bara tid. Men å andra sidan hade jag inte alls lika ont i kroppen, då kunde jag känna av ryggen på sin höjd, inte ont överallt på samma gång.. Förhoppningsvis så behöver vi inte vänta såpass länge..
Lyckades inte hålla mig särskilt länge från att testa.. Gissar dock på att testet igår kväll mer är ett spökstreck, med tanke på hur svagt PE är.. Visserligen snäppet mer koncentrerad urin igår kväll.. Tempen fortsätter uppåt, men det har den ju gjort förut och det ändå gått åt pipsvängen..
Igår kväll, inom tiden.
Torkat.
Morgonens PE inom tiden..
Torkat..
Dagens kurva.
Det störande är dock att PE inte visar något.. Men jag har i alla fall köpt hem ett gäng billiga stickor att testa med, som förhoppningsvis kommer på måndag eller tisdag.