Tempar/Fertility friend
Skönt med fler äldre, jag är 42 år och drömmer om en fyra
Nästa försök ska det bannemig bli ett plus som håller enda fram! Ska undertiden krama mina 2 barn jag redan har :)
Skönt med fler äldre, jag är 42 år och drömmer om en fyra
Är ett växtbaserat östrogen, som man tar som t ex letrozol på cd 3-7 eller 5-9 :). Vet många som fått äl tack vare dem :)
Hittade en länk med info :) www.universalclimate.com/hur-bli-gravid-med-hjalp-av-sojaisoflavoner.html
Köpte dem här www.vitaminbutiken.se/sojaisoflavoner-tillskott-soja-isoflavoner-kosttillskott.html
Står för att underlätta klimakteriet, men kan användas för äl med :)
Träffade en väninna ikväll som kämpade med att bli gravid i nio månader, hon hamnade hos en fertilitetsläkare som sa åt henne att bara ha sex var tredje dag för att få bättre kvalitet på spermier. Då tog det sig direkt. Någon annan som håller den linjen? Jag har inte vågat annat än att ligga varje dag runt ÄL i rädsla av att missa chansen. Åsikter?
Ledsen att jag tjatar om ÄL/inte ÄL :) men vill tillägga att jag idag har väldigt vattniga flytningar, svullen mage, molvärk i ryggen och "mensmoligt" i magen. Någon som känner igen? När brukar ni ha som vattnigast flytningar?
Har börjat men blir inte riktigt klok på den. Känns mjukare och öppnare än för några dagar sedan då den kändes hård som en "nästipp". Är den vanligtvis mjuk på själva ÄL-dagen eller även någon dag innan?
Någon som varit med om att tempen fortfarande är hög trots mens? Lenadagen 3 men blöder sparsamt och fortfarande hög temp. :/
En del kan ha hög temp trots mens, och den sjunker senare. För mig sjunker den innan mensen kommer, eller dagen efter den börjat. Kan vara olika! :) blöder du mycket mindre än en vanlig mens? Har du ont?
Mens smärtan kan vara olika, iallafall för mig. Har många gånger väldigt stor mens smärta, men vissa gånger lite lindrigare.
Hur tidigt fick du MF? Jag har aldrig fått mf själv men kan tänka mig att det är mestadels blod om det är tidigt.
Skönt med snabb ägglossning! Men hur tidigt brukar du få äl? :)
Hoppas att det kan betyda något, även om det inte behöver göra det ;)
Känner mig väldigt nyfiken på hur tempen skulle sett ut om jag tempat, men är mycket lugnare när jag slipper all analysering :)
Känner små hugg i magen ibland, jag men har lurats förr så tror inget speciellt om denna cykeln! Har ju en ren cykel utan några tabletter, så tror inte det kan bli något :P
Håller tummarna superhårt för dig! <3
Hade äl på cd 14 den 7/2 och är på äl+8 idag :)