• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Hos mig är det bara skit haha Cd21 idag, äl-testen vart igår svaga igen. Tänkte att jag kanske missat det positiva på testen eftersom det ändå vart ganska så starkt i förrgår och såg ut att gå åt rätt håll. Men när tempen fortfarande ligger lågt får jag inse att jag inte fick nån äl. Jag har ju haft äl cd27 som senast en månad tidigare så än är ju hoppet inte ute...men det känns väldigt tungt att kroppen ska svika mig så här

• Iskristall
    Allex skrev 2015-07-17 11:32:34 följande:

Cd21 idag okej - men hoppas äl kommer snart. Att du fick den cd27 förra månaden innebär att det fortfarande finns hopp - eller hur

Nä, förra månaden fick jag äl cd 18. Det var i januari 2014 som jag fick äl cd27. Och innan och efter det har jag fått äl tidigare. En månad inte alls på 2år. Men såklart chansen finns fortfarande. Grejen är att jag inte ser några andra tecken på äl som äl-sekret eller så Därav hopplösheten som smyger sig på.
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-07-17 13:04:30 följande:

Jaha.. jag missförstod ditt inlägg

Jobbigt när kroppen inte beteer sig som man vill eller som man tror att den ska betee sig. Man har liksom inget att säga till om tyvärr.....  Hoppas det löser sig vännen!

Ingen fara vännen! Säker jag som skriver konstigt

Nä, visst är det trist att inte ha nåt att säga till om när det gäller kroppen!
  • Iskristall
    Bumbleroot skrev 2015-07-18 10:18:16 följande:

Vad skönt att höra! Jag tror nämligen att jag hade ägglossning på cd 18 och jag är idag på cd21, så kaaanske höjs det snart ^^ jag håller tummarna!

Kollar du andra tecken, som äl-sekret, livmodertapp, äl-tester? Tempen brukar höjas relativt snabbt efter äl. Men som sagt det kan variera. Jag hoppas du haft äl och får din höjning!

Jag är på cd 22 idag, tempen gick upp 0,2 grader i morse från gårdagens temp. Jag är förvirrad, inga andra tecken tyder på äl. Men fortsätter tempen uppåt dagarna som kommer så kanske jag haft det ändå...återstår att se. Har jag haft äl har vi iallafall missat den då sambon är sjuk
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-07-18 08:06:38 följande:

Japp, samma tid, samma förutsättningar. Inga tecken på mens. Öm i brösten brukar jag bli vid det här laget, men det har jag haft i en dryg vecka. Idag är det CD25, 10 dgr efter är och bim är om 4 dgr. Coverlinetempen är 35,95.

Tack för stödet. Känns skönt att ni "hör" mig iallafall

Vi hör dig! Trist med neg gravtest, men vi fortsätter hålla tummarna föe dig gumman!
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-19 10:06:23 följande:

Förvirrande värre! Vad säger ff? Och hur ligger du i förhållande till din cl?

Jag har inte fått coverline utsatt än. Ev kommer den streckad i morgon om tempen fortsätter uppåt. Har absolut inget äl-sekret och tappen känns stängd. Så jag börjar tro att äl varit, fast jag haft väldigt dåligt med äl-sekret samt missade den positiva stickan. Eller så la kroppen av på allvar och inte täbker ge mig nån äl?!
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-19 16:37:15 följande:

Smörjer du fortfarande med progesterall?

Jag råkade ju göra det i två veckor nu, då jag trodde att jag haft äl. Resulterade i skengraviditet deluxe och väldigt uppskjuten äl! Slutade smörja i onsdags och nu igår fyra dagar senare kände jag att det började kicka igång.

Har dykt upp löjligt mycket äl-sekret och har nu sjukt ont (som alltid) så misstänker nedsläpp när som!

Härligt!

Nä, jag använder mig inte av progesterall alls. Testade för ca 3 år sen, men märkte absolut ingenting av att smörja med den tyvärr. Känns inte som den bet på mig

Hoppas du får nedsläpp nu! Kör hårt vännen!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend