Tempar/Fertility friend
Temp och ältest? Hur har det gått nu på morgonen?
Men Allex kan det vara en implementationsdipp vi se hos dig gumman!? Håller tummarna hårt!
Temp och ältest? Hur har det gått nu på morgonen?
Så trist Pugs! Kram
Hejja eagle87! Tummarna hålls!
Har du tagit ältest nu?
Öjö! Glada gubbar, det är grejjer det Mys på mer nu och sen kommer den här hääärliga väntan på att gå testa (ironisk!).
Hej! Ni verkar ha stenkoll på det här med tempning! Första månaden jag provar på detta och känner mig helt lost. Har jag haft äl? Har haft älsekret i flera dagar nu men tycker att jag borde fått en högre temphöjning? Tacksam för svar! :)
Tack tjejer för pepp!
Hinner inte skriva mycket nu, men lycka till alla så länge!
Tappen e öppen så hoppet e ute. Tempen kommer dippa imorn spottings imorn kväll O mens på söndag. Mår skit dåligt. Ärligt vill inte äns leva.
Jag ska hålla mig tills imorrn. Har tester så jag kan testa varannandag till bim.......men....vi får se om det blir så. Tempen gick upp idag, så kurvan ser bra ut än så länge. Tors: 36,63 Fre: 36,48 Lör:36,61.
Googlade igår på tidiga tecken.....vilket jag gjort typ 100 ggr tidigare...inga nya häpnadsväckande fynd :-P Det var samma...hihi. Tänkte om avsaknaden/väldigt lite symptom faktiskt var ett symptom...och det var det. Slutsats - allt kan hända, bara att invänta gravtest.....
Fick positiv äl-sticka i torsdag. Tror ni äl var igår eller kan den vara idag? Underlivet o sekretet känns fortfarande fertilt, dock åt det vattnigare hållet.