• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Allex skrev 2015-08-13 07:48:41 följande:

Temp och ältest? Hur har det gått nu på morgonen?

Tempen ner 0,1 grad. Äl-test tar jag inte förrän senare på dagen, så det återstår och se

Men Allex kan det vara en implementationsdipp vi se hos dig gumman!? Håller tummarna hårt!
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-08-13 19:45:54 följande:

Har du tagit ältest nu?

Japp nu har jag tagit äl-test. Idag kom den glada gubben! Nu är det bara att vänta på temphöjningen. Och ja, vi har även fått till lite mys. Så nu är jag med i jakten på plusset igen!

Spännande Allex med lite symtom, tummarna hålls hårt!
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-08-13 20:27:22 följande:

Öjö! Glada gubbar, det är grejjer det Mys på mer nu och sen kommer den här hääärliga väntan på att gå testa (ironisk!).

Ja glada gubbar is the shit Vi får se hur mycket mys det blir, det beror ju på gubbens hälsa. Men jag hoppas på mer iallafall
  • Iskristall
    waan skrev 2015-08-13 21:23:16 följande:

Hej! Ni verkar ha stenkoll på det här med tempning! Första månaden jag provar på detta och känner mig helt lost. Har jag haft äl? Har haft älsekret i flera dagar nu men tycker att jag borde fått en högre temphöjning? Tacksam för svar! :)

Det går inte att svara på om du haft äl än på tempen. Du måste ge dig till tåls och tempa ett par dagar till. Andra saker som försvunnet äl sekret eller positivt äl-test om du testat med det, kan ge en hint om när äl kan ske eller stängd livmoder tapp tex. Tempen är mest ett verktyg där man ser i efterhand om/när äl varit. Efter ett par månader kan man om man har tur se mönster som kan ge en hintar om när äl kan tänkas ske.

Temphöjningen bör bli större. Vi hoppas på en fin temphöjning för dig i morgon. När tempen varit förhöjd tre dagar kommer FF sätta ut äl.
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2015-08-14 16:39:34 följande:

Tappen e öppen så hoppet e ute. Tempen kommer dippa imorn spottings imorn kväll O mens på söndag. Mår skit dåligt. Ärligt vill inte äns leva.

Vet inte vad jag ska säga Beklagar, vet hur det känns och skickar en stoooor kram! Hoppas det känns bättre?!
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-08-15 08:07:45 följande:

Jag ska hålla mig tills imorrn. Har tester så jag kan testa varannandag till bim.......men....vi får se om det blir så. Tempen gick upp idag, så kurvan ser bra ut än så länge. Tors: 36,63 Fre: 36,48 Lör:36,61.

Googlade igår på tidiga tecken.....vilket jag gjort typ 100 ggr tidigare...inga nya häpnadsväckande fynd :-P Det var samma...hihi. Tänkte om avsaknaden/väldigt lite symptom faktiskt var ett symptom...och det var det. Slutsats - allt kan hända, bara att invänta gravtest.....

Åh så spännande Allex! Det jobbiga är ju att allt kan vara tecken på graviditet som det känns. Man kan ha alla tecken o vara gravid eller inte ha några och vara gravid haha Och hur många gånger googlar man inte?!

Jag googlar nu på hur ofta och när man bör ha sex runt äl för att bäst pricka in. Jag vet ju svaret, men kan ändå inte låta bli att googla och läsa. Knäpp man är/blir
  • Iskristall

Fick positiv äl-sticka i torsdag. Tror ni äl var igår eller kan den vara idag? Underlivet o sekretet känns fortfarande fertilt, dock åt det vattnigare hållet.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend