Tempar/Fertility friend
Grattis idilia! vågar mig på ett grattis jag med!
Grattis idilia! vågar mig på ett grattis jag med!
Min kropp fortsätter att bråka Från att igår haft rejält älsekret och en tapp som började kännas öppen samt den känslan jag får där nere när äl närmar sig fuktigt och "rymligt" samt en temp i den övre skalan i den låga delen om ni fattar haha
Tills att idag vara torr och trång, hittar inget älsekret alls samt en temp som sjunkigt. Är bara på cd11 så äl kan inte ha varit. Min kropp bara försöker men lyckas inte ägglossa av nån anledning, känns som hormonerna måste vara helsvajiga med denna temp upp och ner och älsekret som kommer och går... Från att igår känna mig så positiv till att idag känna mig nedtryckt i skorna....suck!
Åh vilka skruttkroppar vi får dras med Iskristall. KRAM på dig
Allex: jag tror du haft äl iom den höjningen du hade samt att den ligger kvar där uppe. Tror inte du ska vara orolig så länge tempen håller sig! Högsta progesteronen ska ju vara ca en vecka efter äl och eventuellt högre igen när ägget fäster. Så vänta du, förtidigt att bli orolig än. Men jag förstår dig, man oroar sig över allt
Jag har börjat hitta lite äggsekret igen och tempen lite högre. Får se vad som kan tänkas hända här hos mig?!
Okej - tack Skönt att få en annans syn på saken så slipper man vara själv i analyserandet Tänkte även på en annan sak. Om denna kurva än så länge är olik de andra cyklerna så kanske det är bra... eftersom de andra cyklerna ej resulterade i ett plus..... right Men, jag får hålla på mig som du säger. Typ dag 21 så ska ju progesteronet peaka.....
Åh så bra att du hittat älsekret igen. Dessa kroppar... kan de inte bara göra som de ska... suck! Tummarna - ja - de hålls :D
Ja pugs, vi håller tummarna för en temp som drar iväg uppåt i morgon bitti!
Vill bara klämma in en stor kram till er/oss tjejer i tråden som kämpar, när jag fick lite tid över! Kram
Så här ser min kurva ut i dagsläget. Samt ett äl-test som börjar gå mot positivt... Det bådar gott! Bara min kropp inte lägger ner äl nu
Allex: vilken temperatur brukar din coverline ligga på?
Pugs: Oj sorry! Jag skulle hoppas och tolka det som en implementationsdipp helt klart!
Reflexen: Jag har också läst att coverline bara är ett visuellt verktyg, kom jag på när du skrev det
Allex: Ja, låt ropen skalla, äl till alla!