• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Symetrical: Väntar med spänning på uppdatering gumman! Hur går det? Något plus? Kram

• Iskristall

De har jättebra "lektioner"på FF sida där man kan läsa och lära sig jättemycket om hur kroppen fungerar och hur man ska använda sig av FF. Om ni inte läst tycker jag ni ska göra det. Där står det bla att man inte ska justera temparna för att få en "finare" kurva som man själv tycker passar. För FF kan utläsa äl ändå även om nån temp hit och dit inte är så perfekt

• Iskristall

Åh nu måste jag säga att jag inte tycker om den där Murphy!

Tror ni inte att stegringen på äl-testen sätter i gång när sambon ligger däckad i sängen med nästan 39graders feber

• Iskristall
    Norrlandstjejen skrev 2015-07-15 18:05:06 följande:

Men förbaskat vilken otur. Haha vi har haft samma problem här flera ggr. Antingen jag sjuk, sambon, ngn av oss är bortresta eller så har vi besök. Ibland undrar jag om det inte ät meningen att man ska få till det!!!

Ja men eller hur! Man undrar ju vad man gjort för fel för att det ska bli så här
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-07-15 18:38:34 följande:

Aaargh! Det var inte bra.... Suck!

Nä, dubbelsuck!!
  • Iskristall

Allex: kan absolut vara en implantationsdipp, men tyvärr kommer vi inte få veta förens ett plus eller mens dyker upp. Hoppas så för plus för er! Vi får se vad morgondagens temp visar, om den kan ge nån vägvisare

• Iskristall
    Allex skrev 2015-07-16 11:10:48 följande:

Mmm... ja just.... Man vet mer imorgon och framöver. Imorgon borde tempen gå upp igen och då gärna upp till minst 36,60 och gärna mer..... 

Usch nu blev jag nervös..... iiihhh.....

Ska försöka slappna av ..... 

Hehe förstår att du är nervös Lugn och fin! spännande att se morgondagens temp!
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2015-07-16 20:20:07 följande:

Fick mens idag. Hade även läkartid idag med min man. De sa att de gjort alla prover O allt ser bra ut. Nästa steg nu är ivf. Som ska startas i mars/april. Så 9 försök kvar hoppas verkl de tar sig innan. Min man är ok med ivf nu.

Men det känns väl bra att din man är ok med ivf!

Har ni långa väntetider i England med?

Vi kommer ju inte heller få börja med ivf förrän runt årsskiftet/början på nästa år.

Men jag hoppas ju att vi kan bli gravida innan dess bägge två!
  • Iskristall

Allex: Förstår att du ville se en större tempökning! Men så länge den håller sig sån där bit ovan coverline ska du inte misströsta. Alla hopp finns kvar

Svar på tråden Tempar/Fertility friend