• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Åh vad ni är snälla tjejer! Tack för tummarna, jag blev depp efter mensen i morse!

Jag får hålla tummarna för er istället!

• Iskristall

Hehe haha jag menar förstås tempdippen! Du ser jag är redan så inställd påmens att mitt undermedvetna får mig att skriva det

• Iskristall

Allex: Klart jag är med! Tack för pepp! Det är bara lite mycket just nu. Min sambo är sjuk så vet inte om det blir nåt försök den här cykeln. Men jag ska göra allt för att vara positiv ändå!

• Iskristall

Pugs: eller så kom äl vid andra dippen. Bara fortsätta tempa så håller vi tummarna för dig!

• Iskristall

Jag har legat lite högre i temp än vanligt men i morse dök den till lägre temp än vanligt haha så jag har både legat högre och lägre i denna värme. Vi får se i morgon om tempen ligger kvar lågt eller går upp till högre igen. Kan informera om att jag ligger på cd 8 idag alltså i follikelfasen. Och hoppas på en äl om ca 1vecka om jag har tur

• Iskristall

Aniroma: Jag säger som Allex, ta första tempen, flest sammanhängande timmar sömn. Man ska inte hålla på och tempa om. Det gör en bara mer förvirrad. Tempa en gång, ta den tempen eller discarda om det finns omständigheter som gör att du inte tror på den tempen som tex sjukdom, druckit alkohol kvällen innan, inte sovit tillräckligt, vaknat och tagit tempen helt knasig tid m.m.och fortsätt som vanligt att tempa dagen efter!

• Iskristall

Att man väljer bort just den tempningen för den dagen, då räknar inte FF med den tempen. Om du tittar på Symetricals kurva lite högre upp här i tråden #3078 så ser du de tempar hon discardat. Dag 9 +10 samt 14+15 dessa dagar har hon discardat.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend