• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Och för att discarda en temp finns det en liten ruta man bockar i brevid rutan där man fyller i tempen innan man sparar.

• Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-05 10:56:28 följande:

Insinuerar du att jag super för mycket, raring!?!???

Haha men Symetrical, gumman inte skulle väl jag?! Aldrig då! Nänä...sånt tror jag inte om mina temp-systrar!
  • Iskristall

Symetrical: Svårt att veta. Ingen av temparna är kanske den helt korrekta tempen för idag? Kan ju varit en implantationsdipp? För låg för att du sovit för lite sammanhängande? Andra tempen hög för att du varit vaken innan? Ja du...jag skulle nog ha discardat och tempat på som vanligt i morgon. Tror jag skulle ha skrivit i den första tempen och som sagt discardat...

• Iskristall

Jag tror du kan ha haft äl ändå, eagle även om du fyller i den låga tempen. Eventuellt kommer FF sätta ut äl på fredagen i stället om du fortsätter ha höga tempar sen. Bara att det kommer dröja en dag till innan äl sätts ut. Min teori.

• Iskristall

Jag kanske inte skulle säga att jag är stressad under lutealfasen men visst tänker jag lite extra på tempen kommer ligga och vill ju självklart inte se den där j-a dippen om jag får säga så Men jag har inte fått problem med att sova eller så.

Nu håller vi tummarna för dig eagle!!

• Iskristall

Reflexen: brukar du ha så långa mensblödningar?

Pugs: håller tummarna! Ser bra ut

Vilket trist väder det blivit Jag blir så trött när det är så grått och regnigt.

• Iskristall
    Aniroma skrev 2015-07-07 13:39:45 följande:

Med tanke på det nästan positiva igår och tempdippen di hade så skulle jag tippa på att du hade fullt positivt sent igårkväll och att din äl sker just nu! Mys på ;)

Jag håller med Aniroma här! Mys på. Fast om sekretet är sticky nu kanske äl just avslutats. Men spännande, tummarna hålls!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend