• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Allex skrev 2015-07-13 09:09:29 följande:

Här kryper det en nervositet på mig..... Nervös för tempen.... Den gick ner lite idag.....inte alls mycket...men.....man vill ju att den ska hålla sig högt och stiga. CD5 idag, ömma bröst idag oxå, yttepytte mer än igår, ganska mycket flytningar oxå. Så här se min temp ut nu.

Den där tempen ska du verkligen inte vara orolig över! Det ser bra ut Tummarna har du, det vet du! Kram
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-07-13 13:17:00 följande:

Okej..jag får lugna ner mig helt enkelt Kommer sova borta inatt, har med mig tempen.. så jag är redo iallafall

Ja, försök lugna dig hihi vet hur svårt det är Men bra att du är redo med tempen!

Här kan jag inte låta bli att kolla efter äl-sekret haha varje gång på toaletten...tänk om det försvunnit? Måste nog kolla efter igen haha...ska jag ta ett äl-test? Måste hålla mig/vänta längre...men vad har jag att förlora...suck
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-13 14:12:38 följande:

Klart att du ska ta det! För säkerhetsskull liksom. Eller varför inte två!?!??

/Testhetsaren

Haha tog ett test, det var ett svagt streck. Jag som inte ens förväntar mig positivt förrän absolut tidigast i morgon haha Men jag testar nästan alltid två gånger om dagen när jag närmar mig. Det har hänt att jag missat det positiva annars...så miss/mrs testhetsaren, det blir nog ett till test i kväll
  • Iskristall

Hej Eagle!

Tuff situation Jag fick intrycket när jag läste att du kanske har rätt där om din partners syster, tråkigt nog. Jag tror nog hon kan sätta sig in i eran situation, men att hon inte vill det.

Vi verkar vara i samma situation med pcos fast stämplade som oförklarligt barnlösa pga egna äl. Min pcos verkar ha mildrats med åldern. Mina cykler har förkortats och är inte lika långa.

Du får hänga här med oss och tjöta om allt!

• Iskristall

Jag kan meddela att jag inte alls tror jag närmar mig äl längre. Äl-sekretet totalförsvann i går eftermiddag. Idag är jag torr som sahara. Tempen ligger fortfarande lågt. Återkommer om det blir några förändringar. Tänker inte ta fler äl-test sålänge det känns så här långt ifrån äl.

Symetrical: Hur går det för dig?

• Iskristall
    Allex skrev 2015-07-14 15:40:54 följande:

Du kanske haft äl då....eller?

Nä, ingen äl. Tempen ligger för lågt tyvärr...men för en stund sen upptäckte jag lite äl-sekret igen. Väldigt lite, men hoppas på att det kommer igång igen.
  • Iskristall
    jevana skrev 2015-07-15 06:46:56 följande:

Jag skulle "inte tänka på det" den här cyclen hade jag bestämt. Här sitter jag nu ändå och analyserar utav bara h*****e.. Tempdipp från 36,8 till 36,5 på 7 dpo, inga direkta kramper men kände ett lustigt nyp i livmodertrakten igår.. Fastän man försöker är det omöjligt att inte analysera och hoppas, oftast blir man ändå besviken.. :/

Håller tummarna!
  • Iskristall
    Allex skrev 2015-07-15 08:22:27 följande:

Sov dåligt inatt, vaknade 04:30 och sen 07:20! Tog tempen ändå vi 07:20. Den hade gått upp...... Gör den det om man sovit för lite...alltså tempat efter mindre än 2 timmars sömn?

De säger ju att den gör det och att det därför är väldigt viktigt att tempa under samma förhållanden och tid. Men jag har börjat misstänka att alla är olika och påverkas olika mycket. Man får nog göra sig en egen uppfattning om hur just sin egen kropp fungerar. Jag själv tycker inte jag märker jättestora förändringar om jag tempar lite olika tid osv
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2015-07-15 10:20:26 följande:

Försök nr 14. Misslyckat.

Nej! Så tråkigt eagle!! Kram
Svar på tråden Tempar/Fertility friend