Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Idag var jag och lyssnade på Åkessons vårtal på Långholmen och vad härligt det var att se så många Sverigevänner. Jag känner mig exalterad över framtiden då SD kommer styra in Sverige på en bättre väg.  Solig

Färre människor hatar SD för varje dag som går. Det sovande folket håller på att vakna upp ur sin djupsömn och ser vart Sverige barkar vägen. Sverigedemokraterna är Sveriges framtid.  Solig

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-05-10 09:15:14 följande:
    Visst tror jag att sverigedemokraterna  förstod att de måste lämna Långholmen i samma skick som innan bönemötet - frågan är bara om de lyckades organisera en städpatrull eller inte.

Min erfarenhet är att de flesta sverigedemokrater tar för givet att det alltid är någon annan som städar upp efter dem.
    Vad baserar du dina erfarenheter av sverigedemokraters städförmåga på?

Det är SD som kommer få städa upp efter Reinfeldts och Löfvens misslyckade politik när SD intar Rosenbad.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    ´FDFMGA skrev 2015-05-10 09:41:38 följande:
    Jo, jag vet att du tror det - så SD intar Rosenbad efter nästa valSkrattande

För mig är det bara ett av många exempel på hur illa det är med verklighetsförankringen bland sverigedemokrater.

Var det någon som städade upp efter mötet på Långholmen?
    Självklart städas det upp efter vårdagen. Hur många gånger ska jag behöva skriva att Sverigevänner städer upp efter sig till skillnad från andra grupper i samhället?

Vi får väl se vem som har den sämsta verklighetsförankringen.  Solig
  • Gert
    Rataxes skrev 2015-05-10 10:23:01 följande:
    Var den knarkande tårtkärringen där i år också? Annat löst vänsterslödder?
    Jag såg henne inte. Hon kanske fortfarande sitter i fängelset?

• Gert
    Rataxes skrev 2015-05-10 11:39:43 följande:
    Nu var det Gert jag frågade och inte dig.
    När StasiFia är inloggad då vet man att inlägg kommer försvinna.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-05-10 12:12:00 följande:
    Men ärligt talat. SD har en inre kärna av rena drägg i kostym och anhängare som antingen är detsamma och/eller så klena till förståndet att de inte förmår se vad som döljer sig bakom budskapet.
    Och det har inte andra partier? Ett exempel är Sveriges statsminister och vice statsminister som verkligen är klena till förståndet. 
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-05-10 12:18:09 följande:
    Det verkar förresten som ledsagarservice har stängt så här på söndagen.

Tårtdamen uppträdde på Nytorget medan Åkessons bönemöte hölls på Långholmen.

Gerts och Rataxes har alltså gått lite vilse i geografin under spaningarna och hamnat i fel stadsdel.

Inte så lätt alla gånger, minsann.Skrattande
    Menar du att tårtextremisten inte är kapabel till att förflytta sig från Nytorget till Långholmen? Jag tror att hennes frånvaro beror på att hon fortfarande sitter i fängelset, eller att hon är rädd för att beträdda Långholmen på grund av det tidigare aktiva centralfängelset på ön. Hon har det inte lätt den där tårtextremisten.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-05-10 12:19:28 följande:
    Det tror jag inte de är. Du får inte bortse från att det är ditt förstånd som står för den tolkningenSolig
    Jag förstår att du inte tror det. Du behöver inte vara orolig att det bara är mitt förstånd som står för den tolkningen. Det finns massvis med intervjuer där både statsministern och vice statsminister har gjort bort sig så många gånger att det har blivit en slags löjets skimmer över Sveriges regering.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-05-10 12:27:05 följande:
    Fast hatet mot Löfven tror jag också bottnar i att han bliv övergiven av sin mamma, adopterades, jobbade som svetsare och sen har gått hela vägen till statsminister - helt av egen kraft.

För sverigedemokraten som även som vuxen liksom kräver att andra ska torka hen i stjärten efter uträttat behov måste ju Löfven vara rena fasan.

Fanns det inget pedagogiskt inslag på gårdagens bönemöte. Alltså att Jimmie peppade hela klanen till att skandera "Kan själv, kan själv"?

Nej, förresten. Det vore ju kontraproduktivt ur SD-perspektivSolig
    Oj vad du har fel. Förvånad

Det är ingen som hatar Löfven här. Han är bara en värdelös statsminister som inte har det lätt alla gånger när han ska uttala sig om saker. Att du tolkar det som hat får stå för dig och din verklighetsförankring.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-05-10 12:56:24 följande:
    Tja, du skrev väl alldeles nyss att han är klen till förståndet.

Nu är inte jag någon spelare likt klanledare Åkesson, men att Löfven och Romson inte är klena till förståndet skulle jag kunna satsa rätt mycket på.

Inte ens Åkesson är ju klen till förståndet - att han är rasist och gärna omger sig med nickedockor säger inget om hans förstånd - men en hel del om hans personlighet.
    Som jag skrev tidigare så finns det många exempel på när Löfven och Romson visar prov på svagbegåvning. I jämförelse med Reinfeldt och Björklund är det som natt och dag. Jag gillade inte Reinfeldts politik särskilt mycket heller men han var i alla fall inte svagbegåvad.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?