Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2015-01-08 17:43:40 följande:
    Nope. Dådet i Paris är en konsekvens av att det finns rubbade människor.

Den som inte inser det är bakom flötet.
    Rubbade människor har en tendens att bli religösa fanatiker, speciellt inom islam.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-08 18:14:42 följande:
    Rubbade människor hittar alltid ursäkter till att leva ut sin galenskap och sätten är många.

Vem tror du mest far illa av religiösa fanatiker inom islam, kristna eller andra muslimer?
    De som mest far illa är oskyldiga människor som mördas i religionens namn, speciellt inom islam.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-08 18:37:09 följande:
    Och vilka är oftast dessa oskyldiga människor, kristna eller andra muslimer?
    Jag hoppas att du vet att många människor inte är religösa. 
  • Gert

Det fanns inga islamistiska terrordåd i Europa för 60 år sen. De islamistiska terrorattackerna har kommit efter mångkulturens intåg, så visst är attackerna en konsekvens av mångkulturen. 

• Gert
    nihka skrev 2015-01-08 19:53:00 följande:
    Så vilka är oftast dessa oskyldiga människor, muslimer och människor från huvudsakligen muslimska länder eller andra?
    Hur ska jag veta det och spelar det någon roll?
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-08 21:10:32 följande:
    Ge dig på en intelligent gissning då. Vilka är oftast dessa oskyldiga människor, muslimer och människor från huvudsakligen muslimska länder eller andra?
    När islamisterna utförde 11 september-attackerna dog ungefär 3000 människor, dom flesta amerikaner och icke-muslimer.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-10 13:06:41 följande:
    Du menar såsom kristendomen visade sig fredlig för några år sedan i Norge? #Breivik
    Breivik dödade inte i Guds och i Jesus namn. Han skrek inte Gud är stor! när han sköt människorna.

Islamister läser den heliga Koranen och tar sin ideologi där ifrån.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-10 13:27:42 följande:
    Det ligger mycket i det. Rasism behövs i samhället för att inte terroristerna ska förstöra det civiliserade samhället.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-10 13:38:22 följande:
    Så du försvarar rasism?
    Definiera rasism. 
Svar på tråden Varför hatar folk SD?