Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2015-01-05 20:44:39 följande:
    Men försvinner inte en hel del SD-röster då?
    Nä, det tror jag inte. SD kan nog gynnas om andra partiers rasistiska väljare blir utkastade.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-05 20:45:42 följande:
    Gert, du ska få en ledtråd. Någon har nyss gjort reklam för PEGIDA i denna tråd.
    Kolla 18:40 i videon. Du kommer få se en svart man.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-05 20:54:45 följande:
    Inte det rätt heller.

Nej, det står för "Patriotic Europeans Against the Islamization of the Occident".
    Det var RT-kanalen som skrev så.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-05 20:55:11 följande:
    Är du svart!!!
    Nej, däremot fanns det minst en svart man som var med i demonstrationen. Jag har ingenting emot människor med annan hudfärg. 
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-05 20:56:41 följande:
    Jaha, så SD har en massa invandrare som röstar på dem, men de rasistiska invandrarna röstar på något av de andra partierna.
    Ja, vänsterpartiet ligger nog illa till om deras rasistiska väljare blir utkastade. Vad återstår det då av partiet?
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-05 20:59:43 följande:

Alla är inte lika glada över Pegida som Gert:

"Motdemonstranterna i de fyra städerna agiterar för ett öppet och tolerant Tyskland och tar avstånd från rasism och främlingsfientlighet. I den kampen får de också understöd av kyrkan. De strålkastare som normalt lyser upp den berömda katolska Kölnerdomen kommer att vara släckta i protest och också från protestantiskt håll höjs röster mot Pegida: att försvara Västeuropa genom att utropa islam till fiende går inte, enligt Nikolaus Schneider, tidigare ordförande för Tysklands protestantiska kyrka.
    ? Kristna har inget att göra i sådana här demonstrationer, säger han till Rheinische Post."

Det brukar låta så i Sverige också. Man får inte demonstrera mot islamiseringen av västvärlden för det är rasistiskt. Löjligt.
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-05 21:03:58 följande:
    Så V är ett parti med många rasistiska invandrare, som röstar på dem, men inte SD?
    Korrekt. 
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-05 21:07:55 följande:

Hat och rädsla finns hos alla folk/hudfärger. Jag förstår bara inte varför du med fler är fyllda av så mycket hat och rädsla.

Menar du mig? Då kan jag informera dig att jag varken är fylld av hat eller rädsla.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-05 21:15:17 följande:
    Jag uppfattar dig som rädd och hatisk mot islam.
    Bara för att jag inte vill att Sverige ska bli ett muslimskt land med böneutrop innebär det inte att jag är rädd eller hatisk.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?