-
Nä, det tror jag inte. SD kan nog gynnas om andra partiers rasistiska väljare blir utkastade.nihka skrev 2015-01-05 20:44:39 följande:Men försvinner inte en hel del SD-röster då?
-
Kolla 18:40 i videon. Du kommer få se en svart man.KillBill skrev 2015-01-05 20:45:42 följande:Gert, du ska få en ledtråd. Någon har nyss gjort reklam för PEGIDA i denna tråd.
-
Det var RT-kanalen som skrev så.nihka skrev 2015-01-05 20:54:45 följande:Inte det rätt heller.
Nej, det står för "Patriotic Europeans Against the Islamization of the Occident". -
Nej, däremot fanns det minst en svart man som var med i demonstrationen. Jag har ingenting emot människor med annan hudfärg.KillBill skrev 2015-01-05 20:55:11 följande:Är du svart!!!
-
Ja, vänsterpartiet ligger nog illa till om deras rasistiska väljare blir utkastade. Vad återstår det då av partiet?nihka skrev 2015-01-05 20:56:41 följande:Jaha, så SD har en massa invandrare som röstar på dem, men de rasistiska invandrarna röstar på något av de andra partierna.
-
Det brukar låta så i Sverige också. Man får inte demonstrera mot islamiseringen av västvärlden för det är rasistiskt. Löjligt.nihka skrev 2015-01-05 20:59:43 följande:
Alla är inte lika glada över Pegida som Gert:
"Motdemonstranterna i de fyra städerna agiterar för ett öppet och tolerant Tyskland och tar avstånd från rasism och främlingsfientlighet. I den kampen får de också understöd av kyrkan. De strålkastare som normalt lyser upp den berömda katolska Kölnerdomen kommer att vara släckta i protest och också från protestantiskt håll höjs röster mot Pegida: att försvara Västeuropa genom att utropa islam till fiende går inte, enligt Nikolaus Schneider, tidigare ordförande för Tysklands protestantiska kyrka.
? Kristna har inget att göra i sådana här demonstrationer, säger han till Rheinische Post."
-
Korrekt.nihka skrev 2015-01-05 21:03:58 följande:Så V är ett parti med många rasistiska invandrare, som röstar på dem, men inte SD?
-
Bra att antidemokraterna blir åtalade.
www.svt.se/nyheter/sverige/annu-ett-atal-for-protest-mot-sd
-
Menar du mig? Då kan jag informera dig att jag varken är fylld av hat eller rädsla.KillBill skrev 2015-01-05 21:07:55 följande:
Hat och rädsla finns hos alla folk/hudfärger. Jag förstår bara inte varför du med fler är fyllda av så mycket hat och rädsla.
-
Bara för att jag inte vill att Sverige ska bli ett muslimskt land med böneutrop innebär det inte att jag är rädd eller hatisk.KillBill skrev 2015-01-05 21:15:17 följande:Jag uppfattar dig som rädd och hatisk mot islam.