Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Hatet mot SD-politiker fortsätter. På nyårsnatten blev William Hahne, fullmäktigeledamot i Stockholms stadshus, oprovocerat misshandlad. Vänstern lyfter inte ett finger för att stoppa det "goda våldet".

twitter.com/William_Hahne/status/550414992714268672/photo/1

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Om man flyr för sina liv borde väl vilken plats som helst vara bra som är långt bort från krigets helvete? Inte längre. Nu vill flyktingarna bo i storstäder som Stockholm. Östersund är inte stort nog, flyktingarna kräver att bo i en storstad.

www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/vagrar-ga-av-buss-vid-flyktingboende

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-01 11:49:08 följande:
    Gert, Sverigedemokrater har vid flera tidigare tillfällen hittat på liknande historier och därför är det inte längre någon som tror på dem.
    Jo, det kan ju bara vara ett påhitt.
    sjuttiofemman skrev 2015-01-01 11:50:25 följande:
    Var nog bara en Sd-politiker som fejkade igen. Har hänt förr och "det goda våldet" ni pratar om är nog bara påhitt.

Du tror inte ens att "det goda våldet" finns? Då borde du se Uppdrags Gransknings serie om det goda (vänster) våldet.
  • Gert
    Philipsson skrev 2015-01-01 12:07:14 följande:
    Just, hur eländigt har man egentligen haft det om man tänker hungerstrejka för att man hamnar i Östersund?
    Antagligen inte så eländigt som dom vill få det till. De är fortfarande kar på bussen och kräver att få åka tillbaka till Malmö eller till Stockholm. Jag tror att Migrationsverket kommer ge med sig när fascistanklagelserna kommer.

Det är bra att börja sitt nya liv i Sverige med att ställa krav. 
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2015-01-01 16:46:34 följande:

För er som blir förbannade på de hungerstrejkande flyktingarna:

www.facebook.com/jens.ganman/posts/10152685082663251

Ping Philipsson.

Det är väl ingen överraskning att Sverige har tagit emot fler flyktingar än vad vi kan ta hand om. Det är ju vad SD har sagt hela tiden, och äntligen börjar det sovande folket förstå det.

Reinfeldt vill att nya småstäder ska byggas i skogar, men det är ju inte där flyktingarna vill bo. De vill bo i storstäderna sida vid sida av eliten. Men det är något som inte eliten vill.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2015-01-01 16:53:34 följande:
    Vad är det för fel med att vilja integreras i det svenska samhället? Svårt att göra det i en isolerad förvaring i skogen.
    Det är ju vad Reinfeldt vill. Och allt som Reinfeldt säger stämmer.

Sen är väl inte Östersund en skog.
  • Gert

Jag gillar Jörgen Fogelkou. Här visar han en av dom syriska flyktingarna, som är fast på bussen i Östersund, med en ny vinterjacka. Det råder ju inga tvivel om att i alla fall en del av dessa flyktingar inte kommer från krigets Syrien. De har antagligen kastat bort passen och liftat med bussen till Sverige från något annat EU-land i förhoppning att få uppehållstillsstånd i välfärdslandet Sverige, som Fredrik Reinfeldt har lovat.

twitter.com/fogelklou/status/550661799390216192/photo/1

• Gert
    sjuttiofemman skrev 2015-01-01 17:22:36 följande:
    De blev skickade till byn Grytan, folkmängd 157 personer. Det är inte Östersund.

Fakta är inte din starka sida.
    Men skyll på Reinfeldt då! Han vill ju att de stackars krigsflyktingarna ska bo i skogen, det har han själv sagt. 
  • Gert

Brukar man hungerstrejka i bara kalsonger mitt i vintern när man har flytt från ett krig? Jag undrar...

• Gert
    sjuttiofemman skrev 2015-01-01 17:29:03 följande:
    Så du menar att man per automatik blir pank om man drabbats av krig? Eller kan det vara så att ni Sd:are så desperat vill upprätthålla synen på flyktingar som snyltare?
    Nej, de som har flytt från kriget och kommit till Sverige har ju betalat flyktingsmugglare, så panka kan de inte vara. Men det är ingen hemlighet att folk från Syrien som befinner sig i andra EU-länder kastar sina pass och tar sig till Sverige för här får dom automatiskt uppehållstillstånd.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?