Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

KillBill skrev 2015-04-21 17:31:57 följande:
    Att SD kommer fortsätta att vara ett av riksdagens minsta partier bland kvinnor och feminister? Hahahay
    Ju större SD blir desto fler kvinnor kommer rösta på dom. Mohahaha! Dessutom vet ju alla att det är männen som har makten i samhället.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Oj oj oj! 

SD ökar dubbelt så mycket som MP i den senaste mätningen från Novus. Samtidigt störtdyker Socialdemokraterna till 27,1%.

SD: 15,5% (+0,6)
    MP: 6,8% (+0,3)
    S: 27,1% (-3,9)

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    "EU ska bara ta emot 5.000 flyktingar som nu kommer till Europa från Medelhavet."

Nä, men vad bra. Då hoppas jag att Sveriges regering lyssnar på vad EU säger och stramar åt flyktinginvandringen med tvångsrem.

www.svt.se/nyheter/eu-ska-bara-ta-emot-5000-flyktingar
  • Gert
    Solidaritet skrev 2015-04-24 16:33:48 följande:
    Så Gert. Vad tycker du är rimligt händer med de flyktingar som ingen tar emot. Berätta. 
    Skeppa tillbaka till Afrika. Det är vad som kommer hända om EU får bestämma. Men om de lyckas ta sig enda upp till paradiset Sverige genom kriminella flyktingsmugglare får de givetvis stanna här enligt hycklarna som styr Sverige.
  • Gert

SD: 19,5% ALL Time High!
    MP: 5,6% HAHAHA!
    S: 26,2% HAHAHA!
  • Gert

Det måste kännas surt för alla hatare att SD bara växer och blir större hela tiden. Snart är SD landets största parti och det är bara att tacka och ta emot. Ert hat göder SD.

• Gert
    Ben66 skrev 2015-04-24 20:27:17 följande:
    Kan du inte förstå det själv så tycker jag faktiskt lite synd om dig.
    Jag hoppas att din kväll blir bättre än vad den är just nu.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-04-25 09:13:17 följande:

Sverigedemokraternas högsta ledning är korrupta

www.expressen.se/nyheter/lonebraket-i-sd-toppen/

Säger vem? Expressen? HAHAHA!!!

Skvallerpressen får gärna fortsätta med sin agendasättande anti-SD-journalistik. Det har ju funkat så bra hittills - SD snart 20%.
  • Gert
    KillBill skrev 2015-04-25 10:52:36 följande:
    Gert, hur har du det med läsförmågan, uppgiften kommer ifrån en SD källa.
    Låt mig gissa. Det är en före detta sverigedemokrat som har blivit utesluten som nu är arg på partiet och hittar på saker.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?