Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-09-14 18:26:14 följande:
    Fullt möjligt att det blir så med några tiondelars marginal, eller tvärtom. Oavsett har MP chans till plats i regeringen vilket SD naturligtvis inte har så, så mycket fördel över MP har ju inte SD.
    SD se ut att få ett par procent mer än MP. Rätt ska vara rätt.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Den första vallokalsundersökningen. SD tredje största med marginal!

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-14 18:49:49 följande:
    Det som gläder mig allra mest med den där är att F! ligger under fyra procent.
    Men de ligger farligt nära spärren. 
  • Gert
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-14 18:51:52 följande:

Nazister lär ha stormat vallokaler i södra Sthlm och ställt till jävelskap. Förkastligt :(

Enligt uppgifter kastade de konfetti!
  • Gert
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-14 19:12:37 följande:
    Spelar mindre roll. Vad fan ska de dit och bete sig puckat för överhuvudtaget?
    Jag försvarar dem inte! Men om det hade varit vänsterextremister hade dom kastat brandbomber.
  • Gert
    Rataxes skrev 2014-09-14 20:16:26 följande:
    Vad hjälper det med F? på 4%?

Tur man sålt av alla svenska aktier.
    FI är överskattade i valu och även om Fi får 4% blir SD vågmästare, men det gillar väl inte du.
  • Gert
    StackarsMia skrev 2014-09-14 21:31:02 följande:

SD på 14,4% nu. Looking good!Skrattande

YES! Jag har blivit idiotförklarad från några skribenter här inne, ni vet vilka ni är, när jag har skrivit att SD kommer få 15%. Skrattar bäst som skrattar sist! Skrattande
  • Gert

SD har ökat i väljaropinionen med 30% sedan valet. 

• Gert
    nihka skrev 2014-10-16 00:19:56 följande:
    En ökning med 0,4 procent från 12,9 till 13,3 är en 30-procentig ökning. WOW! Tänk då på MPs ökning från 6,9 till 8,1. Det blir väl 3-siffrigt med ditt sätt att räkna! Hahahaha!

http://www.demoskop.se/aktuellt/nyhet/valjarbarometer-oktober-sma-opinionsforandringar-trots-eftervalsdramatiken/
    Jag går inte efter demoskops mätning. Jag går efter Sentios senaste mätning där SD får 16,7%. Sentio prickade valresultatet rätt för SD både 2010 och 2014. Skratta bäst som skratta sist. Hahahaha!

www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sverigedemokraterna-far-16_7-prosent-i-ny-maling-7743223.html
Svar på tråden Varför hatar folk SD?