Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Dessutom är det bara en liten klick brevbärare som klagar på att dela ut SD och SVP reklam. Men media och PK-sekten ska alltid förstora upp saker i oändlighet. 99% av alla brevbärare delar ut posten som vanligt utan att tycka eller bryr sig om var posten kommer ifrån. Det finns nog en del brevbärare som kommer rösta på SD också.

• Gert

Jag har själv jobbat som reklamutdelare och inte brydde jag mig om vad jag delade ut. Jag gjorde bara mitt jobb, som alla andra gör. 

• Gert
    FDFMGA skrev 2014-08-31 10:22:02 följande:
    Det där tror jag att du fått om bakfoten.

Aqt som beklagade sig över brevbärarna tillhör samma sekt som du.

Det förstår du väl om du tänker efter - att det bara är gråtarsekten som skulle snyfta och gnälla om brevbärarna eller nedrivna affischer.

Tänk när Fi fick sin valstuga på Sergels Torg söndersparkad. "Bara att gå vidare", blev kommentaren - men det är klart de är ju heller inte sådana gnällkärringar som SD-sekten.

Finns det överhuvudtaget något som inte SD-aktivisterna gråter ut omSkrattande
    Finns det över huvud taget något som inte du gråter ut om angående SD-sekten?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Velouria skrev 2014-08-31 12:25:09 följande:
    Jag tycker att det är bra att brevbärare reagerar mot rasistpropaganda från SD och SVP. Det enda som är tragiskt i det hela är SDs fejksnyftningar som handlar om att folk reagerar mit deras rasistpropaganda. Sen när ska man tycka synd om rasister? Demokrati måste försvaras gentemot rasistpacket annars försvinner den helt om SD får makten.
    Jag tycker att det är bra att jag och andra reagerar mot den skrämselpropaganda som PK-sekten försöker sprida. Kalla SD för rasister är att kalla moderater för kommunister.

Det här med demokrati är en svårt sak att förstå för vissa. En del tycker det är demokrati att begränsa yttrandefriheten och slåss mot polisen.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Är de bara jag som tror att hatet mot SD beror på jantelagen?

• Gert
    FDFMGA skrev 2014-09-04 18:25:35 följande:
    Visst. Men det vore tacknämligt om du inte dolde att det handlar om avpixlat.

Alla är inte så förtjusta i Ekeroths kloak och här gick det att undvika avföringen.
    Och nu har inlägget raderats bort. Fy fan säger jag för detta svinaktiga beteende från er. Om SVT hade haft hela klippet så hade jag länkat från SVT, men nu finns inte klippet där. Ni är ju bara för patetiska. Både du och Familjelivs moderatorer.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-09-04 18:40:30 följande:
    Jepp. Jag brukar sällan anmäla - men jag anmäler konsekvent alla länkar till avpixlat jag ser. Så det var jag som var anmälaren.

Du kan hitta en länk till hela inslaget om du går in på svtplay, gomorron sverige, klipp, debatt om flyktingpolitiken.
    Public service och massmedia kan skriva och prata om avpixlat, men om man länkar till en avpixlat artikel på Familjeliv så är det rasistisk propaganda? Fy fan vad löjligt.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-09-04 18:44:46 följande:
    www.svtplay.se/klipp/2293739/debatt-om-flyktingpolitiken
    Tack. Så då får jag väl skriva igen att i slutet av intervjun pratar SVT:s politiska reporter Anders Lindqvist där han säger att invandringsfrågan har gått om miljöfrågan som den viktigare frågan.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-09-04 18:59:49 följande:
    Är det verkligen sant. Det tror jag inte på. Måste vid tillfälle lyssna på inslaget.

Senast idag såg jag något från Novus om att såväl invandring som miljö tappat i betydelse i opinionen. Sjukvården, skolan, sysselsättningen och ekonomin var viktigast som jag minns det.
    Så du anmälde inlägget utan ens ha sett budskapet?

Jo, han säger att invandringsfrågan är den femte viktigaste frågan och att den har gått om miljöfrågan.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-09-04 19:14:58 följande:
    Jepp. Jag anmälde att länken gick till avpixlat, inte inslaget som sådant.

Enligt FL är det inte tillåtet att länka dit.

Det kan du naturligtvis ha synpunkter på - men jag tycker man ska ta seden dit man kommer.

Du kan naturligtvis inte förstå det - men många som inte är sverigedemokrater tycker att avpixlat är en fullständigt vämjelig sajt.
    Vart står regeln att man inte får länka till avpixlat?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?