Varför hatar folk SD?
Folk hatar SD för att deras fördomar mot SD inte stämmer med verkligheten.
Folk hatar SD för att deras fördomar mot SD inte stämmer med verkligheten.
Nu har kommunisterna varit i farten igen. Ett gäng kommunistiska fotbollshuliganer attackerade Kent Ekeroth på en krog. Säpovakterna slogs med batong och använda pepparsprejen. Varför kan inte kommunister uppföra sig som folk?
Jag tror SD-hatarna är så arga nu för att SD går framåt.
Sentio Juli. Jag gissar på att SD kommer bli dubbelt så stora som MP i valet.
I morgon torsdag, 24/7, kommer migrationsverket min sin prognos. Enligt källor inifrån verket är budgetunderskottet så stort att det kommer skicka chockvågor till finansdepartementet.
Det är vad SD har sagt hela tiden, men då har de blivit kallade för rasister.
Nu räknas årets flyktingström till Sverige upp igen. Vid årskiftet var det 51.000, i april sa man 61.000.
Enligt källor till SVT så kommer nu siffran för året att hamna på 80.000 flyktingar.
www.svt.se/nyheter/varlden/annu-fler-flyktingar-vantas-till-sverige
Bli inte förvånade om siffran slutar långt över 100.000 för året.
Sverige tar emot fler asylsökande än vad Tyskland gör. De ser antagligen att Sverige är paradiset på jorden, med bidrag som kommer välla över dem. De är så desperata att komma till bidrags-Sverige att de har börjat åka taxi genom hela Europa för att komma hit. Dublinförordningen är inget man bryr sig om här i Sverige. Fredrik Reinfeldts bidragspolitik påminner mycket om Göran Perssons bidragspolitik. Bidragen stjälpte Persson och det kommer stjälpa Reinfeldt.
Det bådar gott. Invandringsfrågan blir viktigare för väljarna och SD har störst förtroende i frågan.
www.novus.se/media/31730/novus_partiernas_b_sta_fr_ga_mars_2014_publik.pdf
FP, KD, C, V har inte störst förtroende i någon fråga.