Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-04-27 16:50:12 följande:

Men det är ok att förfölja en politiker och kalla denne för landsförrädare efter ett tal? Det är ett sätt att kränka yttrandefriheten, dock mindre öppet.
    Vem syftar du på?
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-27 19:12:55 följande:

Mona Sahlin i Almedalen förra året. Men det är inte enda gången som tex sd's hatsvans försöker tysta meningsmotståndare. Läkaren i Umeå, brandmännen i Malmö plus tonårs-tjejerna som hotades med våldtäkt är fler exempel på hur meningsmotståndares yttrandefrihet begränsas. Många som kritiserar och motarbetar Sd på laglig väg hotas, förföljs och misshandlas.

Men nej, det är inte okej att störa tillståndsgivna möten.
    Nu ska du inte tro på allt som Aftonbladet skriver. Det var inga sverigedemokrater som förföljde Mona Sahlin. Jag tror faktiskt inte att någon förföljde henne. 
  • Gert
    Anghammarad skrev 2014-04-27 20:39:04 följande:

Tror?
    Ja, jag kan ju inte veta med säkerhet eftersom jag inte var där. Men Aftonbladet har noll trovärdighet i min bok. Det har även Mona Sahlin för den delen.
  • Gert
    Litet My skrev 2014-04-27 21:02:12 följande:
    Gert: Tror knappast SD är de enda som vill förbättra för pensionärerna, du kanske ska läsa på lite bättre om de andra partierna också.
    Okej då. Sossarna vill ge hela 50 kronor extra i månaden till pensionärerna. Vilket jag tror bara är valfläsk.
  • Gert

Invandrare och sverigedemokrat. 

http://www.svd.se/kultur/de-nya-nationalisterna_3499892.svd

– Jag ångrar inte
     att jag gick med i SD. Däremot ångrar jag att jag var så naiv. Nu är jag stämplad för livet. Jag och min familj har fått betala ett högt pris. Frågan är om det var värt det. Jag kunde ha hållit käft, haft kvar mitt arbete, tjänat pengar. Nu hoppas jag att mina avslöjanden kan krossa rasismen.

• Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-27 22:15:35 följande:
    Du bör verkligen läsa igenom artiklar du länkar. Såvida du inte ändrat ståndpunkt, alltså...

"Men varför stannade Daniel Assai så länge? Varför fortsatte han att bidra till att partiet växte?

Om jag hade hoppat av så hade ingen trott mig. Jag ville vara kvar för att dokumentera alla rasistiska händelser.

Han hävdar att han flera gånger talade om för SD:s ledning att de måste ta itu med rasismen i partiet. Han uppfattade att det fanns de i partiet som inte ens förstod eller trodde på FN:s konvention om mänskliga rättigheter."

Jag hade lite för bråttom. Daniel Assai ska man inte tro på. Det märks att PK-media börjar få slut med SD avhoppare. Det är inte första gången Assai intervjuas om sin tid i SD. Och varje intervju handlar om samma sak.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-27 22:23:08 följande:

Jag tror ingen någonsin har stört ett Sd-möte. Så nu gick det jämt upp.
    Påstår du att Mona Sahlin har stört ett SD-möte och att det var sverigedemokrater som förföljde Mona?
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-05-03 11:05:40 följande:

Har ett liv vid sidan av FL, men oroa dig inte. Jag hittar tillbaka! Hur ser du/ni på kyrkklockornas ringning i Jönköping när nazisterna demonstrerade? Och att staden visade sin avsky mot eländet?

Hur många konton har du/ni skapat nu då? "Gert" har inte synts till på ett tag sedan jag plattade till honom, kanske har hen skapat 3-4 nya konton och spammar tråden.
    Oroa dig inte för mig, din tönt. Jag har också ett liv vid sidan av FL. 
  • Gert
    tobbe01 skrev 2014-07-12 10:05:00 följande:

Att denna tråd är så välbesökt säger mig att SD verkligen behövs. Efter valet i höst får vi veta hur mycket och att SD kommer att göra ett bra val står utom allt tvivel. Jag hjälper till med min röst.

SD kommer bli riksdagsvalets stora vinnare, precis som de blev i EU-valet. Jag gissar på 100-150% ökning jämfört med valet 2010.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?