Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Kunigunda skrev 2014-07-29 17:16:24 följande:
    Tycker du är män är ett problem? Ok. Men då är du i fel tråd.
    Jeaninne skrev 2014-07-29 17:02:11 följande:

Nä. Det är mycket vanligt att sådana blandade par slår sig ner i Mogadishu... (Eller inte...)

Det är du som är i fel tråd om du tycker att män är ett problem. Däremot är integrationspolitik ett problem. Därför är jag i rätt tråd.
  • Gert

I EU-valet tredubblade SD sina röster. Vad är det som talar emot att det kommer hända i riksdagsvalet? SD mot 15%!

• Gert
    Oboy skrev 2014-08-02 18:03:54 följande:

De är hatiska mot oss som röstar på SD för att de är hjärntvättade av media. Journalister sympatiserar med vänstern och det påverkar deras rapportering. Hade media rapporterat mer objektivt om SD hade bilden av partiet varit väldigt annorlunda. Människor är lättmanipulerade helt enkelt.

Amen!
  • Gert
    nihka skrev 2014-08-05 00:53:48 följande:
    Jo, SD vill ta bort allt stöd till muslimska intressegrupper. Jag har däremot inte hört några invändningar från SD mot kristna eller hinduiska dito.

Det tycker jag låter diskriminerande.
    Islamister. 
  • Gert

Nu när Åkessons valturné har börjat lär SD-hatarna få fullt upp att göra. 

• Gert
    Quintus Zebra skrev 2014-08-17 11:09:54 följande:
    Du tror alltid blint på vad Reinfeldt säger?
    Han är ju faktiskt vår statsminister. Men har ljugit i alla år om invandringens kostnader - tills igår, då kom det fram att kostnaderna är omfattande.
  • Gert
    Velouria skrev 2014-08-31 03:51:59 följande:

SD-humor!!

Du måste mena PK-humor.
  • Gert

Men det är ok att dela ut kommunistpropaganda för Vänsterpartiet. Sverige är bra konstigt.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?