Inlägg från: Thomas66 |Visa alla inlägg
  • Thomas66

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 13:52:15 följande:
    Du menar att stora delar av ett bostadsområde (eller flera, faktiskt) där alla tillhör "vår lilla sekt"? Tror du på allvar att folk, vanligt folk, skiter i brunskjortorna?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Många gör det, våra försvann automatiskt. Det är bara vänsterfolk som ser rasister över allt, men det kommer lugna ner sig när folk inser vilka som är anti-rasister.
  • Thomas66

[quote=72774675][quote-nick]Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 17:35:35 följande:[/quote-nick]

Thomas66 skrev 2014-03-16 13:58:42 följande:
    Många gör det, våra försvann automatiskt. Det är bara vänsterfolk som ser rasister över allt, men det kommer lugna ner sig när folk inser vilka som är anti-rasister.
    Så du menar att nazister och brunskjortor inte är rasister!? Eller vad är det du försöker säga egentligen? Ditt inlägg makear ingen sense alls, Thomas. Så när folk inser att antirasisterna är vanligt folk från alla tänkbara partier och bakgrunder (märkligt nog utom från SD), så kommer de sluta protestera mot nazister och brunskjortor? Varför det?
    [/quote Därför anti-rasister är ofta anti- liberal anti- myndigheter och ultra- kommunister .Så det har inte så mycket med anti-rasism att göra. Troligtvis är nassar rasister jag, men ofta verkar det ju småungar som man kan låta polisen ta hand om, så inget för vanligt folk att brysig om.Ungefär som att det är tufft att vara med i en fotbollsklack ett tag.
  • Thomas66
    sjuttiofemman skrev 2014-03-16 18:19:01 följande:
    Och som vanligt när nazister anklagas för våld så måste såna som du påpeka att de på andra sidan är dumma också. Varför?

Dom är inte dumma också , i dax-läget verkar dom tom vara värre än nassarna.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:04:52 följande:
    Det verkar vara något galet med din quote-funktion ibland? Mjaha. Så när hälften av alla antirasister (om inte mer) är liberaler så ljuger de bara, och är egentligen ultrakommunister? Jag ska låta meddela dem det, men de lär inte bli glada direkt... Antirasism är tufft som att vara med i ett fotbollslag ett tag... Vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Du förstår att du framstår som att du tycker att rasism är normalt, självklart och kanske rentav "naturligt" när du uttrycker dig så som du just gjorde?

Nejdå tror bara att det är väldigt ovanligt med rasister( nu menar jag riktiga ) tror tom att dom med växer upp.Jag tycker att det är likafullt att gå i ett inti-rasist tåg bara för att syftet är gott, likväl som jag inte skulle gå ihop med några nassar bara för att dom skapar ett tåg mot något som har hänt.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:26:34 följande:
    Jag har svårt att se hur det är fel i att gå i en demonstration mot rasism? Hur är det omoget att vara emot diskriminering av människor?

Det är jätte-bra beroende på vem som ligger bakom och vilka som går med. Men för mig blir fokusen väldigt snedvriden, när det som nämndes här innan en flicka blir utsatt ,och bara för att några delar ut flyers ( eller vad dom nu gjorde) så är fokusen på det. För mig är det 100 ggr viktigare att skydda våra utsatta tjejer i landet, än att bli kränkt över att det står några mongon och delar ev rasistiska-saker.
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 20:27:29 följande:
    Ja alla barn förtjänar en närvarande våldtäktspappa! Mums. Ett väldigt idiotiskt skäl som ibland inte godkänns lyckligtvis. Och Sverige borde stuva om sina lagar lite. Väntar man på dödsstraff i hemlandet och fortsätter våldta i nya landet då har man begått jäkligt grova brott och det borde kunna ses lite som karma.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.

Det tror jag, med lite hårdare reglar och krav från början. Så är många problem som folk retar sig på lösta.
  • Thomas66
    Enter Sandman skrev 2014-03-17 18:09:38 följande:
    Bra gjort av skolan. Svensk skola står för totalt motsatta värderingar än vad sd, gör. Sd:s värderingar har inget i vårt utbildningsväsen att göra. Man kan inte både ha kakan kvar och äta upp den, står man för inhumana värderingar ska man naturligtvis inte tro att man kan få jobba med människor sen. Nån jävla måtta får det ändå lov att vara.

Herregud, du vill bara provocera va?
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-17 18:50:39 följande:
    Frågan är det motsatta - hur ska barnet STANNA?

Det löser kommunen, och givetvis bör Sverige göra allt för att han ska slippa växa upp med en Islamist.
  • Thomas66
    Enter Sandman skrev 2014-03-17 20:31:22 följande:
    Oj, då har du betydligt högre tankar om människor än vad jag har. Jag förstår bara inte varför man söker sig till en arbetsplats som har helt andra värderingar än vad man själv står för. Och kan man inte ställa upp på skolans värdegrund då har man heller inget där att göra. Pöbelmentalitet det är sånt du hittar på avpissat och liknande sidor, inte här. Det här är snarare tecken på ryggrad och ger hopp om att samhället inte ger vika och lägger sig för såna här mörka krafter. Det är lite lustigt det där. Många människor har i många år kämpat för dom värderingar som du så nonchalant avfärdar. Och du är inte ensam, idag har det blivit lite av ett skällsord att säga att man står upp för mänskliga värderingar och allas lika värde. Och det tragikomiska är att det i regel kommer från dom som inte alls är intresserade av såna saker, utan mer vill se det selektivt beroende på vem det handlar om. Rasister, nazister och sd bland annat........fast så får man väl inte säga i det här landet.

Jag va liktdig orolig ett tag att folk hade blivit helt värklighetfrånvända, men har äntligen sett att det rör på sig i media och att suntförnuft börjar att gro. Så snart kommer ni och era åsikter att vara återförda till något Studiefrämjande där ni kan dreja eller göra några batik-tröjor medan ni samtalar lite.Samtidigt som nassarna dricker hembränt och lite folköl i Västergötland och kanske lyssnar lite nostalgiskt.på några gammal rasse-dängor. Och att vi vanliga människor äntligen kan få börja diskutera vad som är bra/dåligt och vad man ev kan göra bättre. Så ser fram emot när man läser små notiser i lokal-pressen om era sammandrabbningar ang vem som är dummast.
  • Thomas66
    sjuttiofemman skrev 2014-03-17 22:25:31 följande:
    Ungefär lika givande som att resonera med terroristen breivik, såna personer måste samhället skyddas från.

Korrekt, samma sak som vi bör göra med dom Islamistiska terroristerna som vi har här. Vad ska vi göra med dom potentialt hundratalet Breivik som bor i Sverige?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?