Varför hatar folk SD?
Nej, svenska män ha en anti-våldtäcksgen. De är ensamma i hela världen om den.
Den här unge herrn är iaf inte invandrare:
www.svt.se/nyheter/regionalt/ostnytt/20-aring-doms-for-festivalvaldtakt
Nej, svenska män ha en anti-våldtäcksgen. De är ensamma i hela världen om den.
Den här unge herrn är iaf inte invandrare:
www.svt.se/nyheter/regionalt/ostnytt/20-aring-doms-for-festivalvaldtakt
Nej, han är en svensk med WT-namn. Festivaler av denna typ drar till sig en hel del infött drägg. Händer mer-eller-mindre frivilliga saker i tälten också, på fyllan, vareviga år.
Men det var i alla fall inte en gruppvåldtäkt, vilket var vad jag efterfrågade.
Nej, han är en svensk med WT-namn. Festivaler av denna typ drar till sig en hel del infött drägg. Händer mer-eller-mindre frivilliga saker i tälten också, på fyllan, vareviga år.
Men det var i alla fall inte en gruppvåldtäkt, vilket var vad jag efterfrågade.
Du menar att eftersom vi hade detta probelm redan, trots i sådan liten ofattning att vi hade ett lungt och fridfullt land, så gör det inget om vi får detta problem uppförstorat och hamnar tvåa på listan över flest anmälda våldtäkter?
Lite märkligt sätt att tänka isåfall
Säger inte emot dig i sak nu men undrar bara.
Vad är en stereotyp i din värld?
Är de DU möter som DU bestämmer dig för ska vara representativa, för att det är en positiv bild?
Medan en person du debatterar här som har en annan bild som är väldigt negativ pga sina möten, då med automatik har en felaktig bild och får ordet sterereotyp efter sig.
Är inte det att förenkla tillvaron lite väl mycket?
Är det så att det per din definition inte FINNS länder där det finns betydligt högre brottslighet än i sverige och där även våldtäkter är vanligare. Kort sagt platser som du inte skulle känna dig så trygg på?
Fast det där är ju snömos. Det är inte sant. Det FINNS INGET rättsfall ifrån modern tid, där fler än två infödda svenska män inom Sveriges gränser, förgripit sig på en kvinna vid samma tillfälle. Jag VET att det är så. Det är du som har bevisbördan nu - en rapport utan några namn och målnummer bevisar ju ingenting! De har ju bara intervjuat andrahandspersoner som har gett sin "uppfattning" (och som inte skulle ha vågat säga sanningen för att de är rädda om sina arbeten).
Och SJÄLVKLART är det kulturella orsaker. Dels används gruppvåldtäkter som ett sätt att förnedra fienden i krig, och har man en gång deltagit i sådana så är spärren borta. Man har ingen känsla för anständighet längre.
Och dels beror det på, att kvinnor som har sex utanför äktenskapet, eller så mycket som visar håret, i hemlandet anses vara horor utan värde. Vem som helst FÅR förgripa sig på dem, eftersom de ändå inte anses ha någon heder kvar. Det kunde man ha räknat ut med lilltån, att de skulle se likadant på oss när de kom hit...
Jag går och dunkar huvudet i en annan vägg. Detta är tredje tråden där jag läser om din människosyn, J, och det gör mig lika delar mörkrädd och illamående.
Den källan hade ju inga referenser som gick att kontrollera. Det räcker inte med att några socionomer sitter och diskuterar någonting. Man måste ha namn, målnummer, domstolsutslag om det ska vara bevis för någonting.
Tack för att du påpekar ett beteende som vissa inte vill låtsas om finns
Ja när det framkommer att det är svenskar då är ursprunget inte så viktigt men tvärtom ja då tar det hus i h-e och ska påpekas.