Varför hatar folk SD?
Stereotyper..? Jag citerade ju BRÅ! Det kan vara som du säger, men det är ingen ursäkt för att gå med i våldsbejakande gäng som Black Cobra eller att gruppvåldta kvinnor i parker...
Stereotyper..? Jag citerade ju BRÅ! Det kan vara som du säger, men det är ingen ursäkt för att gå med i våldsbejakande gäng som Black Cobra eller att gruppvåldta kvinnor i parker...
Svenska män våldtar inte i grupp. Och väldigt, väldigt sällan våldtar de främmande kvinnor överhuvudtaget.
Tuffare utgångsläge än vem eller vilka? Jag fattar fortfarande inte varför vi inte har horder med asiatiska gäng som stryker omkring, gängvåldtar, rånar och misshandlar.
Snömos. Varför skulle det vara skillnad på två 15-åriga manliga kompisar och det fallet med två särbos med 3 år på nacken?
Är det mest synd om kvinnorna?
Fast GE dig nu. Det finns en oerhörd dubbelmoral i USA. På ytan är de väldigt pryda. Ingen högt uppsatt chef eller politiker skulle våga ta med nya affärskontakter på något sådant, och riskera att de gick till media.
Jo, men det här är liksom pudelns kärna. De flesta kvinnor som blir misshandlade har inte barn och knappt någon relation att tala om. Att det är en utopisk bild man målat upp för att svartmåla den svenska mannen.
Det finns tusentals kriminella araber, somalier och av andra folkslag. Det kallar jag horder. Oftast stryker de runt i gäng och sprider mayhem.
När såg du senast ett gäng av 11 svenska tonårskillar som stod och var hotliga vid tunnelbanan?
Okej, poängen var och är att majoriteten av misshandlade kvinnor inte blir det efter långvariga relationer. Det mesta av våldet mot kvinnor från män står antingen okända eller nybörjade relationer för. Det är inte Stafn 44 med 4 barn, som plötsligt börjar slå sin fru.
Vad är en nära relation? Kusin, kompis, pojkvän, dejtare?
Har du en länk till studien, så kan vi dissikera den?
Kan du leta fram ett enda rättsfall, där fler än två etniska svenskar deltagit i en våldtäkt..? Domstol och domnummer, tack! Jag VET nämligen att det i alla fall inte har hänt i modern tid.