• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Treanhoppsan

Åh vad det är bra för mej att läsa era rader. Jag hade ägglossning förra veckan, och har helt snöat in på att det ska bli bebis direkt (var så med både ettan och tvåan), och har redan testat två gånger (suck), båda har visat negativt... Är över en vecka tills jag ska ha mens igen så det är ju alldeles för tidigt, men när jag är så otålig! Jag skulle dessutom bli så besviken, samtidigt som jag fattar att det är få förunnat att alla tre barn blir till på första sexet liksom... :)

Ska försöka vänta en vecka nu innan jag testar nästa gång...

• Titt ut
    chiqita skrev 2014-09-02 06:27:21 följande:

Välkomna Treanhoppsan och Miraculous

Tittut: här väntar jag på bim men lite osäker på när det är. Siste mens 16 tror jag så då borde jag haft ÄL om cykeln är normal. Bröstvårtorna extremt känsliga dock så ev sen ÄL.. Vi har i a fall preppat ägget rejält under resan så vi hoppas på en Maltabebis

Trevligt! Glad

Vi håller tummarna för majbebisar!Glad
  • Titt ut
    Titt ut skrev 2014-09-02 21:50:12 följande:
    Trevligt! Glad

Vi håller tummarna för majbebisar!Glad
    Såg nu att du hade skrivit Maltabebis, såg fel trodde du skrev majbebis...Glad
    En Majbebis och en Maltabebis då Glad
  • Titt ut

Bim + 4 idag. Ingen mens, snart är lördag här...hoppas på ett plus då! Jag är så nervös!

• Treanhoppsan
    Titt ut skrev 2014-09-03 19:46:13 följande:

Bim + 4 idag. Ingen mens, snart är lördag här...hoppas på ett plus då! Jag är så nervös!

Åhh så spännande! Jag håller tummarna! Själv har jag en vecka till bim och är redan urväntad... :)

• Titt ut
    Treanhoppsan skrev 2014-09-03 20:41:04 följande:

Åhh så spännande! Jag håller tummarna! Själv har jag en vecka till bim och är redan urväntad... :)

Tack!
    Så jobbigt att vänta!
  • Rost

Här har mensen dykt upp, men det känns inte så jobbigt då det bara var första försöket. Nya tag den här månaden :)

• Titt ut
    Rost skrev 2014-09-03 22:01:53 följande:

Här har mensen dykt upp, men det känns inte så jobbigt då det bara var första försöket. Nya tag den här månaden :)

Synd. Lycka till och hoppas på ett plus i september!
  • Treanhoppsan
    Rost skrev 2014-09-03 22:01:53 följande:

Attan då, men så är det ju, få förunnat som det blir bebis direkt! Nya tag bara :) Hjärta
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)