• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Treanhoppsan

Hejsan! Ansluter mej här! Vi har precis efter mycket velande bestämt oss att skaffa trean! Barnen är nu snart 5 och 7 år, och nu när ettan börjat skolan känns det som att tiden och energin finns igen för trean :)

Spännande! Jag har tidigare varit väldigt fertil, så såklart har jag stora förhoppningar om att det ska bli av rätt snabbt, men den som lever får se :)

• Josefine0811

Välkommen hit :)

Treanhoppsan skrev 2014-08-29 07:07:46 följande:

Hejsan! Ansluter mej här! Vi har precis efter mycket velande bestämt oss att skaffa trean! Barnen är nu snart 5 och 7 år, och nu när ettan börjat skolan känns det som att tiden och energin finns igen för trean :)

Spännande! Jag har tidigare varit väldigt fertil, så såklart har jag stora förhoppningar om att det ska bli av rätt snabbt, men den som lever får se :)

• ÄlskarMina
    Josefine0811 skrev 2014-08-28 20:13:13 följande:

Idag blev det ett plus för mig :)

Grattis!! 
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Titt ut

Har Bim nu, mellan 28-31/8 någongång. Skrev tidigare att jag skulle vänta till 1 vecka efter Bim med gravtest, men det känns så tråkigt nu när jag här och kommer testa på söndag morgon. Sååå spänd!! Har fortfarande samma symptom, molande mage och rygg. Idag fick jag som lite ilningar i brösten en kort stund.

• Josefine0811

Spännande :)

Titt ut skrev 2014-08-29 22:46:48 följande:

Har Bim nu, mellan 28-31/8 någongång. Skrev tidigare att jag skulle vänta till 1 vecka efter Bim med gravtest, men det känns så tråkigt nu när jag här och kommer testa på söndag morgon. Sååå spänd!! Har fortfarande samma symptom, molande mage och rygg. Idag fick jag som lite ilningar i brösten en kort stund.

• Titt ut

Ingen glad gubbe imorse när jag testade Ingen mens heller, men den kommer nog idag

• Titt ut

Ingen mens än troligtvis Bim +2 idag. Jag hoppas på att jag är låghormonare, ska testa mig på lördag om inte mensen har kommit.

Hur går det för er andra med planerna och eller med bebisverkstan?

• miraculous

Vill gärna följa med i tråden nästa vecka tas spiralen ut och vi ska försöka få en 3:a. Vi har två killar på 5 och 7 år hemma och känns som perfekt tidpunkt att få en liten lillebror /syster till dom.

• chiqita

Välkomna Treanhoppsan och Miraculous

Tittut: här väntar jag på bim men lite osäker på när det är. Siste mens 16 tror jag så då borde jag haft ÄL om cykeln är normal. Bröstvårtorna extremt känsliga dock så ev sen ÄL.. Vi har i a fall preppat ägget rejält under resan så vi hoppas på en Maltabebis

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)