• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Aiiia

Hej

Här är en till som hoppas på en liten 3a :) om man får hoppa in här med er :)

Har BIM den 15e första försöket men man kan ju inget annat än att tok hoppas :)

Grattis titt ut till pluset!! Va roligt för dig :)

• Titt ut

Tack alla! Jag blev så osäker då det var så svagt. Jag hade läkartid idag och då passade jag på att ta ett grav.test där också och det var ju ett plus!

Jag kan knappt tro det då alla våra tre barn har då blivit till på första försöket. Vi tänkte sån tur kan vi inte ha igen, men tydligen. Hoppas allt går bra nu bara, nervösa första veckor framför mig.

• Treanhoppsan
    Titt ut skrev 2014-09-05 12:23:19 följande:

Tack alla! Jag blev så osäker då det var så svagt. Jag hade läkartid idag och då passade jag på att ta ett grav.test där också och det var ju ett plus!

Jag kan knappt tro det då alla våra tre barn har då blivit till på första försöket. Vi tänkte sån tur kan vi inte ha igen, men tydligen. Hoppas allt går bra nu bara, nervösa första veckor framför mig.

Wow! Fantastiskt, grattis! Jag hoppas jag har samma tur om ca en vecka när ja ska testa, våra två har också blivit till på direkten, så jag hoppas på samma tur denna gång :)
  • chiqita

Här kom en liten blödning i går, och om det är mensen är den en vecka för tidig. Å andra sidan fick jag ÄL-symtom redan en vecka efter förra mens så i så fall är det som det ska. Känns bara extremt kort med en cykel på 21 dagar.. Hoppas inte det fortsätter så här

• chiqita

Min kropp fortsätter dumma sig. Denna gång en 21-dagars cykel och extremt sparsam mens i 2 dagar.. Kanske var den tuffa fjällturen som satte igång kroppen för tidigt.. Hmm.. Tror syskon, om det blir något, kommer sent 2015 eller först 2016..

• Smulan 89
    Titt ut skrev 2014-09-05 12:23:19 följande:

Det är inte så svagt. Mitt första test var väldigt svagt, så det syntes knappt alls. Mitt andra såg ut som ditt och då tog jag även ett digitalt och fick gravid 2-3 v. Går in i v 12 imorgon =)
  • Titt ut
    Smulan 89 skrev 2014-09-14 12:29:05 följande:
    Det är inte så svagt. Mitt första test var väldigt svagt, så det syntes knappt alls. Mitt andra såg ut som ditt och då tog jag även ett digitalt och fick gravid 2-3 v. Går in i v 12 imorgon =)
    Ja nu så här i efterhand så ser ju jag också att det är ett plus, jag vågade nog inte tro det då Sen så har jag inga erfarenheter av streck tester, mina två andra graviditeter testade jag med digitala.

Härligt, då har du varit på inskrivning och de kritiska veckorna är över.
    Jag är i vecka 7 nu och har inskrivning i början av vecka 11.
    Häng med i denna tråd om du vill http://www.familjeliv.se/forum/thread/73955616-gravid-med-3e-barnet-bf-2015

Även ni andra som har fått ett plus!
  • Smulan 89
    Titt ut skrev 2014-09-15 12:28:55 följande:
    Ja nu så här i efterhand så ser ju jag också att det är ett plus, jag vågade nog inte tro det då Sen så har jag inga erfarenheter av streck tester, mina två andra graviditeter testade jag med digitala.

Härligt, då har du varit på inskrivning och de kritiska veckorna är över.
    Jag är i vecka 7 nu och har inskrivning i början av vecka 11.
    Häng med i denna tråd om du vill http://www.familjeliv.se/forum/thread/73955616-gravid-med-3e-barnet-bf-2015

Även ni andra som har fått ett plus!
    Jag har en vecka kvar. Nästa måndag går jag in i v 13. Nej, jag har inte ens ringt till barnmorskan. Får se när jag gör det.
  • eko my

sjukt länge sedan jag var här.. var gravid med barn tre men fick mf i v 11, vet inte om någon minns mig.. 
    Idag fick jag ett svagt plus igen!! Det var sjukt svagt men jag plussar alltid svagt när jag testar tidigt. Det blir femte graviditeten och tredje barnet då om det lyckas.
    Spännande!

Hur går det för er andra på tråden? Är ni gravida, försöker ni än eller hur är det?

Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)