• elliz

Mammalediga i Borås?

Hej! Jag är en 27årig mamma som bor i Borås och söker likasinnade att umgås och prata med  :)
    Jag har en dotter på 3 år samt en son som föddes i januari, 2013. Han är nu 8 månader.
    Skicka gärna iväg ett mail eller något :)

/Elliz

• Svar på tråden Mammalediga i Borås?
  • Jeulina

Hej! Jag är föräldraledig! Jag är 24 år. :) jag har två döttrar, 2,5 år och minstingen är tio månader. :) var i Borås bor du? :) jag bor på Sjöbo.

• elliz

Hej! Vad roligt ! Vi bor på Trandared! Går stora tjejen på dagis eller hur har ni det en typisk dag?:)

• elliz
    Zuzanne skrev 2013-09-08 22:32:55 följande:
    Går snart på mammaledighet, 18 dagar till bf. Jag bor på Tullen.
    spännande! Vet du vad det blir för något? Är det första barnet?
    Vad jobbar du med annars?

Jeulina: Jag kommer inte åt din medlemssida? :(
  • Zuzanne
    elliz skrev 2013-09-09 09:24:28 följande:
    spännande! Vet du vad det blir för något? Är det första barnet? Vad jobbar du med annars? Jeulina: Jag kommer inte åt din medlemssida? :(

Det blir en flicka, det är första barnet. Är bonusmamma till två tonåringar :) Jag är studerande. Själv?
  • Jeulina

Kanske är det något med mina inställningar? :/ ska kolla!
    Vi ska flytta till Trandared i november' :D vi har precis köpt en lägenhet där.

Min stora tjej började precis på dagis och hon går tisdag till torsdag. Går din stora tjej på dagis? :)

• elliz
    Zuzanne skrev 2013-09-09 12:20:05 följande:

Det blir en flicka, det är första barnet. Är bonusmamma till två tonåringar :) Jag är studerande. Själv?
    Åh! Mys med en flicka!:)
    Då har du ju iaf fått prova på tonårstrotsen som alla säger ;)
    Jag jobbar i vanliga fall på Nelly.com som Inköpsassistent :) Just nu mammaledig då, ska väl börja jobba i januari/Februari är tanken!
    Vad studerar du?
    Jeulina skrev 2013-09-09 12:24:23 följande:
    Kanske är det något med mina inställningar? :/ ska kolla!
    Vi ska flytta till Trandared i november' :D vi har precis köpt en lägenhet där.

Min stora tjej började precis på dagis och hon går tisdag till torsdag. Går din stora tjej på dagis? :)
    Gör det :) står att jag måste fylla i användarnamn och lösenord för att få se den :P Har du hemligheter? :D haha :)
    Åh! spännande! Får man fråga vart?

Vi har samma, tisdag-torsdag går hon :) På mariagården i stan. vart går din tjej? Trivs hon? Eller ni kanske man ska säga :)

• Zuzanne
    elliz skrev 2013-09-09 12:58:17 följande:
    Åh! Mys med en flicka!:) Då har du ju iaf fått prova på tonårstrotsen som alla säger ;) Jag jobbar i vanliga fall på Nelly.com som Inköpsassistent :) Just nu mammaledig då, ska väl börja jobba i januari/Februari är tanken! Vad studerar du?
    Jeulina skrev 2013-09-09 12:24:23 följande:
    Kanske är det något med mina inställningar? :/ ska kolla! Vi ska flytta till Trandared i november' :D vi har precis köpt en lägenhet där. Min stora tjej började precis på dagis och hon går tisdag till torsdag. Går din stora tjej på dagis? :)
    Gör det :) står att jag måste fylla i användarnamn och lösenord för att få se den :P Har du hemligheter? :D haha :) Åh! spännande! Får man fråga vart? Vi har samma, tisdag-torsdag går hon :) På mariagården i stan. vart går din tjej? Trivs hon? Eller ni kanske man ska säga :)

Ja tonårstrotsen är i full gång nu, med fjortonåringen :P Skönt att få övning ändå ^^ Barn från 9 år kan jag ju, så blir helt annorlunda nu med en bebis *hjälp* :P
  • MalinElise

Jag bor också i Borås och är föräldraledig. Min tjej är 2 månader och så har jag en son på 5 år. Själv är jag 27 år och bor på hedvigsborg. Hur länge har ni andra tänkt att vara hemma?

• elliz
    Zuzanne skrev 2013-09-09 14:15:47 följande:

Ja tonårstrotsen är i full gång nu, med fjortonåringen :P Skönt att få övning ändå ^^ Barn från 9 år kan jag ju, så blir helt annorlunda nu med en bebis *hjälp* :P
    Haha, jag har ju 2 små så det är bara att hojta om du undrar över ngt ;)
    MalinElise skrev 2013-09-09 17:31:46 följande:
    Jag bor också i Borås och är föräldraledig. Min tjej är 2 månader och så har jag en son på 5 år. Själv är jag 27 år och bor på hedvigsborg. Hur länge har ni andra tänkt att vara hemma?

Jag har tänkt vara hemma till februari tror jag :) Då är sonen 13 månader. Själv då?
    Vad gör du när du inte är föräldraledig ? :)
Svar på tråden Mammalediga i Borås?