• elliz

Mammalediga i Borås?

Hej! Jag är en 27årig mamma som bor i Borås och söker likasinnade att umgås och prata med  :)
    Jag har en dotter på 3 år samt en son som föddes i januari, 2013. Han är nu 8 månader.
    Skicka gärna iväg ett mail eller något :)

/Elliz

• Svar på tråden Mammalediga i Borås?
  • elliz

Jag vaknade upp med halsont idag :( Så vill inte smitta någon:/ Nästa vecka? Vill ni ses på öppnis eller stan eller hemma ? Vad tycker ni är bäst?

• FredrikaN
    elliz skrev 2013-09-25 10:36:24 följande:

Jag vaknade upp med halsont idag :( Så vill inte smitta någon:/ Nästa vecka? Vill ni ses på öppnis eller stan eller hemma ? Vad tycker ni är bäst?

Åh, men då är det bäst att hålla sig hemma och bli frisk! Jag är upptagen på tisdag nästa vecka, annars kan jag närsom. Var är jag flexibel med! :)
  • Zuzanne

Den 25/9 som beräknat, kl 13.11 föddes en Emilia Lucy Asta :) Vikt på 3430 g och 47 cm lång.

• MalinElise

Grattis Zusanne! Vad roligt att hon kom på den beräknade dagen. Det är inte vanligt det

• FredrikaN
    Zuzanne skrev 2013-09-26 05:37:37 följande:

Den 25/9 som beräknat, kl 13.11 föddes en Emilia Lucy Asta :) Vikt på 3430 g och 47 cm lång.

Grattis! Åh så mysigt :)
  • Snorkmaiden
    Zuzanne skrev 2013-09-26 05:37:37 följande:

Grattis! Skönt att höra att allt gick bra!
  • FredrikaN

Hoppas alla haft en bra helg :) här har vi haft mycket familjemys, sambons morfar är på besök från Italien!

• Snorkmaiden

Vad kul FredrikaN! Här har det varit en väääldigt lång helg. Våran hund är nyopererad och ligger här hemma och mår ganska dåligt så det känns som hela familjen är lite i dvala för att han ska få lite lugn och ro. Men snart kommer mina svärföräldrar för lite kaffe och banankaka i alla fall :)

Svar på tråden Mammalediga i Borås?