• elliz

Mammalediga i Borås?

Hej! Jag är en 27årig mamma som bor i Borås och söker likasinnade att umgås och prata med  :)
    Jag har en dotter på 3 år samt en son som föddes i januari, 2013. Han är nu 8 månader.
    Skicka gärna iväg ett mail eller något :)

/Elliz

• Svar på tråden Mammalediga i Borås?
  • FredrikaN
    honungskakan90 skrev 2013-09-19 12:04:58 följande:

hej, hallå smile1.gif jag bor iof i svenljunga... men orten är ju så liten. jag har en liten kille på 8 mån. och är själv 23 första barnet, hoppas vi får vara med?

Givetvis! Hur länge har du tänkt vara hemma? :)
  • FredrikaN
    honungskakan90 skrev 2013-09-19 12:04:58 följande:

hej, hallå smile1.gif jag bor iof i svenljunga... men orten är ju så liten. jag har en liten kille på 8 mån. och är själv 23 första barnet, hoppas vi får vara med?

Givetvis! Hur länge har du tänkt vara hemma? :)
  • honungskakan90

jag vet inte riktigt men minst till nov. sen kan min anställning ändras då företaget har det tufft ekonomiskt men jag har vik. till feb så jag får se vad jag känner

• elliz

Jag vet faktiskt inte vad jag kommer få göra. Hoppas på sport!:)

Välkommen honungskakan!:)

Vad gör ni för roligt i helgen? Igår var jag ute med jobbet på Vinci och idag var vi på Lekplatsen och på stan. Imorgon ska jag och dottern på Disney Live i Göteborg! Kvalitetstid!

• gbgtjej

Jag studsar in här! Bor iofs i Bollebygd ;)
    Har en son på 7 mån och är själv 24!

• honungskakan90

idag har vi kört babysim, guud så kul det är o så en massa lek o bus solklart. imorgon får vi se, det är ju ändå sön

• FredrikaN

Elliz: mysigt med Gbg imorgon! Är det Disney in ice?

Idag har vi lämnat bort Julius för första gången (4 1/2 månad) då jag och sambon var på bio så J var hos mormor! Gick jättebra! Han hade badat, ätit gröt och legat nakenfis en låååång stund! Hihi.

• MalinElise

Igår tog vi det lugnt hela dagen. Lekte och fixade lite hemma. Under kvällen åkte maken och sonen iväg en sväng så jag och bebis fick sovit en stund.

Idag ska vi iväg till gymet där sonen dansar. Resten av dagen får bli som den blir

FredrikaN - Vad härligt det låter att få gå iväg på bio! Det måste ha varit riktigt gott! Minns inte ens när jag var iväg sist

• FredrikaN
    MalinElise skrev 2013-09-22 09:30:17 följande:

Igår tog vi det lugnt hela dagen. Lekte och fixade lite hemma. Under kvällen åkte maken och sonen iväg en sväng så jag och bebis fick sovit en stund.

Idag ska vi iväg till gymet där sonen dansar. Resten av dagen får bli som den blir smile1.gif

FredrikaN - Vad härligt det låter att få gå iväg på bio! Det måste ha varit riktigt gott! Minns inte ens när jag var iväg sist smile2.gif

Hehe jo det var mysigt att komma iväg lite själva, men nästa gång vi har barnvakt ska vi nog bara vara hemma i mjukis, kolla film i soffan och äta middag i lugn och ro :) lyx!

Roligt med dans! :)
Svar på tråden Mammalediga i Borås?