Mammalediga i Borås?
Hallå! Hoppar gärna in här också :) Bor på Dammsvedjan med sambo och vår lille kille som blir 4 månader idag! Har tänkt börja gå på babycafe på öppna förskolan och skulle gärna ha sällskap!
Hallå! Hoppar gärna in här också :) Bor på Dammsvedjan med sambo och vår lille kille som blir 4 månader idag! Har tänkt börja gå på babycafe på öppna förskolan och skulle gärna ha sällskap!
MalinElise: Vad duktig du är! Önskar jag hade motivationen, men nu är jag på gång, men måste ta det i min egen takt så att säga. tröttnar lätt om jag går all in och då skiter jag i de istället :)
Men promenader är jag gärna med på! Killen trivs hyffsat bra i vagnen! Han blir väl lite uttråkad om han får sitta där för länge, men brukar inte vara några direkta problem :)
Välkommen Snorkmaiden och FredrikaN :)
FredrikaN: Tänkte du gå på Kristineberg då eller finns det någon mer? Vilka dagar/tider?
Ni har inte alla Facebook eller något? Vore kul att se ansikten på de man pratar med :)
FredrikaN - låter kul, vet du om syskon får vara med? Ingen av de dagarna eller tiderna är äldsta barnet på förskolan nämligen.
Hej! Vad roligt med en tråd från Borås. Hoppas att man kan hoppa in här? Jag bor strax utanför Borås med min man och våra två små killar födda 2011 och 2012. Jag flyttade till borås när jag träffade min man så jag lär gärna känna fler häromkring. :)
Haha, bra o ha en plan FredrikaN!:)
Vi vill också ha en tredje, men det kommer nog dröja många år! En sladdis med andra ord ;) 2barn är definitivt kämpigare än vad man tror!:)
Var det ingen mer som hade FB eller Instagram?:)
Har ni varit på den nya lekplatsen i Stadsparken?
Elliz: haha mm jag försöker! Eller jag går in och snokar runt på andra, men är inte så aktiv själv! Hehe
Bebis11och12: jag ska dit på tors, babycafe! På tisdagar har jag mammagruppträff där!
Går ni andra i mammagrupp?
Elliz: hihi lillen tackar för komplimangen ;) de där ögonen kommer göra att han får allt han vill ha! Hehe