• Anghammarad

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Shoot.

• Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.
  • Cal XVI Gustf

Vilket land kommer du ifrån, vilket land flyttade du till och vad var anledningen till att du flyttade?

• Hanneess

Har du eller dina kompisar ljugit om åldern? känns väldigt mysko när en 16 årig pojke kan odla hel skägg på nån dag. Hänger inte alla över kanten men känns som om en del ljuger om åldern när dom kommer hit.

• Anghammarad
    Robert 832 skrev 2013-08-23 01:14:32 följande:
    Den enda fråga jag har är om du är för etniska särrättigheter dvs ska folk av en annan kultur, bakgrund etnicitet etc ha fler förmåner än vad de redan etablerade har (tänker då på betald körkortsutbildning och förslaget om betalda högskolestudier och bidraget på 20000kr/mån för de som lär sig svenska)
    Nej inte de som du nämner och inte heller generellt. Däremot anser jag att nyanlända bör få någon form av ekonomisk hjälp under den allra första tiden innan de kommit på plats ordentligt.
  • Anghammarad
    Cal XVI Gustf skrev 2013-08-23 01:32:55 följande:
    Vilket land kommer du ifrån, vilket land flyttade du till och vad var anledningen till att du flyttade?
    Jag är född och uppvuxen i Sverige.
  • Anghammarad
    Hanneess skrev 2013-08-23 02:42:12 följande:
    Har du eller dina kompisar ljugit om åldern? känns väldigt mysko när en 16 årig pojke kan odla hel skägg på nån dag. Hänger inte alla över kanten men känns som om en del ljuger om åldern när dom kommer hit.
    Ja, när jag var typ 14 och ville komma in på barnförbjudna filmer eller när jag var 17 och ville beställa öl på krogen.
  • Robert 832
    Anghammarad skrev 2013-08-23 08:17:16 följande:
    Nej inte de som du nämner och inte heller generellt. Däremot anser jag att nyanlända bör få någon form av ekonomisk hjälp under den allra första tiden innan de kommit på plats ordentligt.
    Då är vi nog inte oense alls. Jag anser att mer resurser bör läggas på integrationen, ordna bostad och arbete åt de som kommer hit samt informera om förmåner försäkringar etc som utgör en trygghet och bara är bra att ha. Fast allt detta ska ju finansieras och jag tror man får lov att hushålla med resurserna.
  • Dr Mupp
    Anghammarad skrev 2013-08-23 08:18:06 följande:
    Jag är född och uppvuxen i Sverige.
    På vilket sätt är du då invandrare?
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anghammarad
    Dr Mupp skrev 2013-08-23 11:38:30 följande:
    På vilket sätt är du då invandrare?

Eftersom jag av SDanhängare på detta forum fått veta att varken jag, mina barn eller barnbarn någonsin kommer att anses som svenskar och att jag dessutom bör utvisas till det land jag kommer ifrån när (notera när, inte om) jag utför ett brott i Sverige så kan jag bara sluta mig till att jag är invandrare. 

• Gräsrot

Fråga vad jag vill.. OK..

Enligt den klassiska läran inom psykoanalysen ska drömmar ses som ett psykiskt tillstånd vilket kan ge psykiska uttryck och därav har denna lära koncentrerat sig på att tolka drömmens innehåll. Detta sker trots att man ännu inte har kunnat konstatera hurruvida drömmar är ett mentalt tillstånd eftersom sömn rent fysiskt är en avsaknad av hjärnaktivitet. Om vi nu medger att drömmar är ett mentalt tillstånd så innebär detta även att patienter i koma eller hjärndött tillstånd faktiskt befinner sig i ett mentalt tillstånd vilket i så fall innebär att det finns förmåga att väcka delar av hjärnan. Att då ge dödshjälp skulle innebära att man dödar personen innan alla alternativ är uttömda är detta en rätt uppfattning av det mentala tillståndet?

• TrendyFarsa
    Anghammarad skrev 2013-08-23 12:26:10 följande:

Eftersom jag av SDanhängare på detta forum fått veta att varken jag, mina barn eller barnbarn någonsin kommer att anses som svenskar och att jag dessutom bör utvisas till det land jag kommer ifrån när (notera när, inte om) jag utför ett brott i Sverige så kan jag bara sluta mig till att jag är invandrare. 

Men du kommer ju från Sverige. Du är ju född här, vad är det du yrar om?
    Östermalm - Mer behöver inte sägas.
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.