Inlägg från: TrendyFarsa |Visa alla inlägg
  • TrendyFarsa

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Anghammarad skrev 2013-08-23 12:26:10 följande:

Eftersom jag av SDanhängare på detta forum fått veta att varken jag, mina barn eller barnbarn någonsin kommer att anses som svenskar och att jag dessutom bör utvisas till det land jag kommer ifrån när (notera när, inte om) jag utför ett brott i Sverige så kan jag bara sluta mig till att jag är invandrare. 

Men du kommer ju från Sverige. Du är ju född här, vad är det du yrar om?
    Östermalm - Mer behöver inte sägas.
  • TrendyFarsa

Undrar när SD (eller liknande partier) uttalat sig kritiskt om invandring från Finland, eller som TS skriver "en sån där äcklig invandrare"?

Tycker TS verkar lite hysterisk.

• TrendyFarsa
    Solrosens skrev 2013-08-26 13:34:07 följande:

:://
    Det första ordet en invandrare idag lär sig på svanska är bidrag.....bostadsbidrag, barnbidrag, socialen osv. Skrämmande.
    Jo, sina RÄTTIGHETER känner dom till, men skyldigheter är det sämre med.

Men i Borlänge satsar man i alla fall på dom arbetslösa! Ja, inte på svenska arbetslösa inte utan på Somalier. Dom ska få ett landslag i Bandy(?!)

Så nog finns det pengar alltid, men man kan ju fråga sig hur mycket pengar Somalias bandylandslag genererar till Borlänge.
    http://www.dt.se/sport/bandy/1.5870400-somalia-satsar-pa-bandy-vm?articleRenderMode=default 
  • TrendyFarsa
    Anghammarad skrev 2013-08-26 14:55:16 följande:

Nej, det verkar vara skillnad på folk och folk. En del är lite bättre än andra enbart baserade på varifrån de kommer. Undrar om det finns något ord för sådant.
    Mjo, får jag välja mellan att ha 20 norrmän som grannar och 20 somalier så vet jag vad jag väljer.
    Kalla det vad du vill det skiter jag i. Har erfarenhet av bägge sakerna så min erfarenhet säger mig att valet är enkelt.
  • TrendyFarsa
    Anghammarad skrev 2013-08-26 15:20:39 följande:

Du menar att SD bara hatar muslimska invandrare?
    Hatar dom några invandrare alls, eller finns detta bara i din fantasi?

Förklara. 
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.