• Anghammarad

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Shoot.

• Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.
  • Dr Mupp

Är du en arbetslös analfabetisk somalier med sju ungar och lever på socialbidrag?

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • LinneaJosie
    Dr Mupp skrev 2013-08-22 15:30:47 följande:
    Är du en arbetslös analfabetisk somalier med sju ungar och lever på socialbidrag?
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D

Är det okej att hata "sådana"?
  • Lady In Black

Tror du skrev fel, SD hatar dig inte, däremot är du en SD-hatare, viss skillnad.

Men helt ärligt så behövde du inte starta en ny tråd, det finns säkert hundra trådar här redan där vänsterflummare medelst lögner och floskler ska sprida hatpropaganda mot Sveriges tredje största parti.

En lögn redan rubriken liksom

Wilma - 081207
  • Anghammarad
    Lady In Black skrev 2013-08-22 15:39:56 följande:
    Tror du skrev fel, SD hatar dig inte, däremot är du en SD-hatare, viss skillnad.

Men helt ärligt så behövde du inte starta en ny tråd, det finns säkert hundra trådar här redan där vänsterflummare medelst lögner och floskler ska sprida hatpropaganda mot Sveriges tredje största parti.

En lögn redan rubriken liksom
    Jag hittade ingen fråga i ditt inlägg.
  • Anghammarad
    jaghopparhögt skrev 2013-08-22 15:36:19 följande:
    Varför tycker du att du är äcklig?
    För att jag är invandrare.
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.