Inlägg från: Dr Mupp |Visa alla inlägg
  • Dr Mupp

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Är du en arbetslös analfabetisk somalier med sju ungar och lever på socialbidrag?

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Anghammarad skrev 2013-08-22 15:59:14 följande:
    Nej, men jag förstår av din fråga att du anser att det är tillåtet att hata en sådan. 
    nej, men det är den gruppen som folk brukar ogilla. Invandrare som jobbar är det ingen som har nått emot.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Anghammarad skrev 2013-08-23 08:18:06 följande:
    Jag är född och uppvuxen i Sverige.
    På vilket sätt är du då invandrare?
  • Dr Mupp
    Klotjohan skrev 2013-08-26 10:36:40 följande:
    Klart TS är invandrare om han är född med finsk medborgarskap. 
    Nej, hon är invandrare om hon är född utanför Sverige. Annars kan hon i bästa fall klassas som andra generations invandrare. 
  • Dr Mupp

TS har du varit i kontakt med psykvården för din paranoia?  

Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.