• Anghammarad

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Shoot.

• Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.
  • Fidelis ad urnam
    Anghammarad skrev 2013-08-22 15:57:36 följande:
    För att jag är invandrare.
    Hemsk självbild att ha
  • Anghammarad
    Dr Mupp skrev 2013-08-22 15:30:47 följande:
    Är du en arbetslös analfabetisk somalier med sju ungar och lever på socialbidrag?
    Nej, men jag förstår av din fråga att du anser att det är tillåtet att hata en sådan. 
  • Anghammarad
    Fidelis ad urnam skrev 2013-08-22 15:58:16 följande:
    Hemsk självbild att ha
    Vad tror du det beror på?
  • Smilla0608

Dr Mupp? Hatar SD såna menar du? Vad har 7 ungar med saken att göra... Fattar inte? Fy vad hemskt. Somalier som är så fina människor.

• taquine
    Anghammarad skrev 2013-08-22 16:00:55 följande:
    Vad tror du det beror på?

Sluta med martyr och offerstilen , så otroligt oattraktivt...
  • Vitrysk hockeyhjälte

Om man inte är nöjd med dagens svenska invandringspolitik och inte tycker att mångkultur är det bästa som finns och något som måste uppnås till varje pris, men ändå inte riktigt kan förmå sig att rösta på SD, vad ska man då rösta på?

Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anghammarad
    taquine skrev 2013-08-22 16:06:06 följande:

Sluta med martyr och offerstilen , så otroligt oattraktivt...
    Ojdå. Just offerkoftan brukar ju annars sitta rätt fint på dem som hatar invandrare.
  • erimother
    Anghammarad skrev 2013-08-22 15:56:59 följande:
    Jag hittade ingen fråga i ditt inlägg.
  • Solrosens

Har vänner som är invandrare, ingen känner att sd hatar dem, tvärtom ill de själva rösta på sd för att rädda detta land, och koncentrera regeringen på att hjälpa de som redan finns i landet med utbildningar och arbeten åt alla. Bidrag åt alla hjälper inte någon!

• Anghammarad
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-08-22 16:06:53 följande:
    Om man inte är nöjd med dagens svenska invandringspolitik och inte tycker att mångkultur är det bästa som finns och något som måste uppnås till varje pris, men ändå inte riktigt kan förmå sig att rösta på SD, vad ska man då rösta på?
    Det parti som bäst företräder ens ståndpunkt. Hittar man inget sådant så får man försöka påverka det parti som står närmast ens egna värderingar genom att exempelvis själv bli politiskt aktiv. Funkar inte det så kan man starta ett eget parti. Orkar man inte engagera sig så röstar man blankt. Att rösta på ett parti vars värderingar man inte delar för att "straffa" alla andra partier är korkat.
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.