• Anghammarad

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Shoot.

• Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.
  • Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-23 12:26:10 följande:
    Eftersom jag av SDanhängare på detta forum fått veta att varken jag, mina barn eller barnbarn någonsin kommer att anses som svenskar och att jag dessutom bör utvisas till det land jag kommer ifrån när (notera när, inte om) jag utför ett brott i Sverige så kan jag bara sluta mig till att jag är invandrare.   

Vilket land kommer du ifrån!
  • sladd

Varför tror du att SD hatar invandrare? För att det står i Aftonbladet?

• Totoro

Har du jobb/skola? Ser du ner på den svenska kulturen? Vad tycker du om kvinnor och vad har kvinnor för rättigheter i dina ögon?

Mamma till Charlie 2013.04.26
  • Anghammarad
    Gräsrot skrev 2013-08-23 15:40:59 följande:
    Fråga vad jag vill.. OK..

Enligt den klassiska läran inom psykoanalysen ska drömmar ses som ett psykiskt tillstånd vilket kan ge psykiska uttryck och därav har denna lära koncentrerat sig på att tolka drömmens innehåll. Detta sker trots att man ännu inte har kunnat konstatera hurruvida drömmar är ett mentalt tillstånd eftersom sömn rent fysiskt är en avsaknad av hjärnaktivitet. Om vi nu medger att drömmar är ett mentalt tillstånd så innebär detta även att patienter i koma eller hjärndött tillstånd faktiskt befinner sig i ett mentalt tillstånd vilket i så fall innebär att det finns förmåga att väcka delar av hjärnan. Att då ge dödshjälp skulle innebära att man dödar personen innan alla alternativ är uttömda är detta en rätt uppfattning av det mentala tillståndet?
    Nej, det är det inte. Resonemanget är orimligt.
  • Anghammarad
    TrendyFarsa skrev 2013-08-23 16:38:00 följande:
    Men du kommer ju från Sverige. Du är ju född här, vad är det du yrar om?
    Visst är det tokigt! Men jag har upprepade gånger fått höra att jag inte är och aldrig kommer att bli svensk.
  • Anghammarad
    sladd skrev 2013-08-24 14:33:47 följande:
    Varför tror du att SD hatar invandrare? För att det står i Aftonbladet?
    Nej, för att jag lyssnar på folk i ledande position inom partier, på uttalanden från dem som röstar på dem och för att jag läste partiprogrammet innan man begrep att man var tvungen att stryka de uppenbart rasistiska formuleringarna. 
  • Anghammarad
    Totoro skrev 2013-08-24 14:42:50 följande:
    Har du jobb/skola? Ser du ner på den svenska kulturen? Vad tycker du om kvinnor och vad har kvinnor för rättigheter i dina ögon?
    Ja, jag har ett jobb. Varför skulle jag se ner på min egen kultur? Jag tillhör inte dem som säger "osvenskt" och automatiskt menar något bra. Jag tycker om kvinnor, de är oftast mycket trevligare att krama på än män. 
  • sladd

Ang: Ja, alla partier ändrar sig med tiden. Kolla hur VPK och S var för tio, tjugo år sedan. Idel hyllningar till Sovjet och Stalin/Lenin/Marx. Bara för att någon som är rasist röstar på SD behöver det inte betyda att alla är det. Jag ska rösta på SD för att jag vill stoppa invandringen. Jag är inte rasist för det. Jag är patriot och gillar inte vad invandringen gör med mitt modersland, gillar heller inte hur media vinklar och skriker rasist så fort man inte håller med om deras vänsterextrema åsikter.

• Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-24 16:48:25 följande:
    Sverige  

Ditt ursprungsland du själv skriver om i dina inlägg?
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.