Inlägg från: Solrosens |Visa alla inlägg
  • Solrosens

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Har vänner som är invandrare, ingen känner att sd hatar dem, tvärtom ill de själva rösta på sd för att rädda detta land, och koncentrera regeringen på att hjälpa de som redan finns i landet med utbildningar och arbeten åt alla. Bidrag åt alla hjälper inte någon!

• Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-23 12:26:10 följande:
    Eftersom jag av SDanhängare på detta forum fått veta att varken jag, mina barn eller barnbarn någonsin kommer att anses som svenskar och att jag dessutom bör utvisas till det land jag kommer ifrån när (notera när, inte om) jag utför ett brott i Sverige så kan jag bara sluta mig till att jag är invandrare.   

Vilket land kommer du ifrån!
  • Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-24 16:48:25 följande:
    Sverige  

Ditt ursprungsland du själv skriver om i dina inlägg?
  • Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-23 12:26:10 följande:
    Eftersom jag av SDanhängare på detta forum fått veta att varken jag, mina barn eller barnbarn någonsin kommer att anses som svenskar och att jag dessutom bör utvisas till det land jag kommer ifrån när (notera när, inte om) jag utför ett brott i Sverige så kan jag bara sluta mig till att jag är invandrare.   

Till vilket land utvisas du då till ifall du begår ett brott i Sverige?
  • Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-24 22:04:06 följande:
    Eftersom jag är född och uppvuxen i Sverige och dessuom svensk medborgare så finns det inget land annat än Sverige jag an utvisas till. Det verkr dock inte bekymra dessa människor.

Vilket land kommer dina föräldrar ifrån?
  • Solrosens
    Vitamin skrev 2013-08-24 23:03:23 följande:
    På vilket sätt kan invandring främja jämställdhet mellan könen? Min icke politiskt korrekta farhåga är att det som anses som världens mest jämställda land kommer att bli mindre jämställt ju fler invandrare vi får. Jag är fullkomligt övertygad om att jämställdhetsutvecklingen kommer att bromsas upp väsentligt i alla avseenden. Varför anser invandrarmän (här menar jag främst invandrare från tex mellanöstern och Afrika) att de inte behöver bemöta kvinnor (oavsett etniskt ursprung) med den respekt som de själva anser sig ha rätt till från både män och kvinnor i Sverige?

Ja de tittar en knappt i ögonen och säger "haram". Hur kan en människa ens vara haram, sjukt!
  • Solrosens
    Anghammarad skrev 2013-08-25 19:42:28 följande:
    De flyttade hit från svenskbygd i Finland 1962.

Okej, tack för ditt svar! Då är dina föräldrar svanska då du skriver en svenskbygd?
  • Solrosens
    Gott svart kaffe skrev 2013-08-26 11:45:47 följande:
    TS, tror du verkligen att SD hatar invandarre eller är det bara ett försök från dig att väcka uppmärksamhet? Med tanke på att många aktiva inom partiet har icke-svensk härkomst så finner jag ditt påstående mycket underligt.  

Precis jag känner många invandrare som invandrade på 60-talet, de som verkligen har slitit med tunga och slitsamma fysiska arbeten inom industrin och andra fysiskt tungt belastade arbetsplatser under flera decennier, de som själva inte fått ett skit serverat på något silverfat från någon instans inte ens SFI, utan arbetat sig upp med slit och övertid, de ser nu på hur detta land ändrats från ett arbetar land där alla bidrar till ett land där man tar emot en massa människor som pumpas med en massa bidrag både retroaktivt och pågående bidrag. Det första ordet en invandrare idag lär sig på svanska är bidrag.....bostadsbidrag, barnbidrag, socialen osv. Skrämmande.
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.