• Anghammarad

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Shoot.

• Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.
  • Klotjohan
    Solrosens skrev 2013-08-26 10:04:03 följande:
    Ingen lär se ts som invandrare, undrar varifrån han sett och hört det?
    Klart TS är invandrare om han är född med finsk medborgarskap. 
  • Dr Mupp
    Klotjohan skrev 2013-08-26 10:36:40 följande:
    Klart TS är invandrare om han är född med finsk medborgarskap. 
    Nej, hon är invandrare om hon är född utanför Sverige. Annars kan hon i bästa fall klassas som andra generations invandrare. 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anghammarad
    Dr Mupp skrev 2013-08-26 10:57:12 följande:
    Nej, hon är invandrare om hon är född utanför Sverige. Annars kan hon i bästa fall klassas som andra generations invandrare. 

"i bästa fall"?

Och det är "han" 
  • overdose

Varför tycker du att du är en äcklig invandrare, och varför tror du att SD hatar dig?

Försök att inte gräva ned dig så. Du har säkert något att tillföra ;)

• TrendyFarsa

Undrar när SD (eller liknande partier) uttalat sig kritiskt om invandring från Finland, eller som TS skriver "en sån där äcklig invandrare"?

Tycker TS verkar lite hysterisk.

Östermalm - Mer behöver inte sägas.
  • Gott svart kaffe

TS, tror du verkligen att SD hatar invandarre eller är det bara ett försök från dig att väcka uppmärksamhet?

Med tanke på att många aktiva inom partiet har icke-svensk härkomst så finner jag ditt påstående mycket underligt.  

• Solrosens
    Gott svart kaffe skrev 2013-08-26 11:45:47 följande:
    TS, tror du verkligen att SD hatar invandarre eller är det bara ett försök från dig att väcka uppmärksamhet? Med tanke på att många aktiva inom partiet har icke-svensk härkomst så finner jag ditt påstående mycket underligt.  

Precis jag känner många invandrare som invandrade på 60-talet, de som verkligen har slitit med tunga och slitsamma fysiska arbeten inom industrin och andra fysiskt tungt belastade arbetsplatser under flera decennier, de som själva inte fått ett skit serverat på något silverfat från någon instans inte ens SFI, utan arbetat sig upp med slit och övertid, de ser nu på hur detta land ändrats från ett arbetar land där alla bidrar till ett land där man tar emot en massa människor som pumpas med en massa bidrag både retroaktivt och pågående bidrag. Det första ordet en invandrare idag lär sig på svanska är bidrag.....bostadsbidrag, barnbidrag, socialen osv. Skrämmande.
  • TrendyFarsa
    Solrosens skrev 2013-08-26 13:34:07 följande:

:://
    Det första ordet en invandrare idag lär sig på svanska är bidrag.....bostadsbidrag, barnbidrag, socialen osv. Skrämmande.
    Jo, sina RÄTTIGHETER känner dom till, men skyldigheter är det sämre med.

Men i Borlänge satsar man i alla fall på dom arbetslösa! Ja, inte på svenska arbetslösa inte utan på Somalier. Dom ska få ett landslag i Bandy(?!)

Så nog finns det pengar alltid, men man kan ju fråga sig hur mycket pengar Somalias bandylandslag genererar till Borlänge.
    http://www.dt.se/sport/bandy/1.5870400-somalia-satsar-pa-bandy-vm?articleRenderMode=default 
    Östermalm - Mer behöver inte sägas.
  • dennis02

Men hallå i huvet! SD "hatar" inte invandrare. De vill bara begränsa invandringen eftersom den kostar samhället för mycket och för att bostäderna inte räcker till.

Ska du vända dig till något parti som verkligen hatar invandrare ska du fråga SvP - Svenskarnas parti.

De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.