Inlägg från: Anghammarad |Visa alla inlägg
  • Anghammarad

Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.

Shoot.

• Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.
  • Anghammarad
    Lady In Black skrev 2013-08-22 15:39:56 följande:
    Tror du skrev fel, SD hatar dig inte, däremot är du en SD-hatare, viss skillnad.

Men helt ärligt så behövde du inte starta en ny tråd, det finns säkert hundra trådar här redan där vänsterflummare medelst lögner och floskler ska sprida hatpropaganda mot Sveriges tredje största parti.

En lögn redan rubriken liksom
    Jag hittade ingen fråga i ditt inlägg.
  • Anghammarad
    jaghopparhögt skrev 2013-08-22 15:36:19 följande:
    Varför tycker du att du är äcklig?
    För att jag är invandrare.
  • Anghammarad
    Dr Mupp skrev 2013-08-22 15:30:47 följande:
    Är du en arbetslös analfabetisk somalier med sju ungar och lever på socialbidrag?
    Nej, men jag förstår av din fråga att du anser att det är tillåtet att hata en sådan. 
  • Anghammarad
    Fidelis ad urnam skrev 2013-08-22 15:58:16 följande:
    Hemsk självbild att ha
    Vad tror du det beror på?
  • Anghammarad
    taquine skrev 2013-08-22 16:06:06 följande:

Sluta med martyr och offerstilen , så otroligt oattraktivt...
    Ojdå. Just offerkoftan brukar ju annars sitta rätt fint på dem som hatar invandrare.
  • Anghammarad
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-08-22 16:06:53 följande:
    Om man inte är nöjd med dagens svenska invandringspolitik och inte tycker att mångkultur är det bästa som finns och något som måste uppnås till varje pris, men ändå inte riktigt kan förmå sig att rösta på SD, vad ska man då rösta på?
    Det parti som bäst företräder ens ståndpunkt. Hittar man inget sådant så får man försöka påverka det parti som står närmast ens egna värderingar genom att exempelvis själv bli politiskt aktiv. Funkar inte det så kan man starta ett eget parti. Orkar man inte engagera sig så röstar man blankt. Att rösta på ett parti vars värderingar man inte delar för att "straffa" alla andra partier är korkat.
  • Anghammarad
    Lady In Black skrev 2013-08-22 16:15:27 följande:
    Då ska du skämmas för att du inte gör vad du kan för att stävja massinvandringsproblematiken. Det finns som du vet inga andra alternativ.

Sen förstår jag inte varför du inte skulle kunna rösta på SD oavsett om du inte stödjer hela deras politik, du kan helt enkelt proteströsta för att sända en signal till övriga partier.

Dom lär knappast få egen regeringsmajoritet efter 2014 så ser inte problemet.
    Nä, det fanns ingen fråga i det inlägget heller. Förstod du inte vad "fråga vad du vill" betyder?
  • Anghammarad
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-08-22 16:15:00 följande:
    Både du och jag vet att just invandringen är en het potatis som, speciellt nu, inte går att påverka särskilt mycket alls politiskt (ja, förutom att släppa in ännu fler och göra bidragssystemet ännu generösare) - eftersom minsta kritik mot svensk invandringspolitik med fördel avfärdas som "rasistisk" för att sedan läggas i malpåse.

Det är därför SD finns, inte för att folk "hatar" mer än tidigare. 
    Men det där är ju inte sant. Det är klart att det går att diskutera invandringspolitiken och vad som är bra och dåligt med den. Intar man däremot utgångspunkten, som SD gör, att flyktingmottagning i grunden är dålig oavsett hur bra integrationen sköts så målar man rätt så rejält in sig i hörnet. Då handlar det inte om kritik mot politik utan om jingoism.
Svar på tråden Jag är en sån där äcklig invandrare somn SD hatar. Fråga vad du vill.