BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Mami2013 skrev 2013-10-04 09:27:46 följande:
LinnElin, min bm är jättebra, kommer med bra förklaringar om man undrar nåt osv. Men det kanske bara är så hon är din bm, som person liksom. Men ja det är klart att man vill ju kunna prata.... Och få respons på det man säger! 3småprinsar, vad det låter skönt med en nu jacka :) jag får inte på mig nån höstjacka så jag får gå och frysa tills bebis kommer :-P
Vad härligt att bröderna är så goa mot Filip. Man vet ju aldrig riktigt hur det blir, men har dom syskon sen innan så känns det som att det kanske är lättare. För då är dom ju redan vana att dela på uppmärksamheten. Hur känns det att vara fyrabarnsmamma då? :)
Du får ta din mans jacka:) men snart kommer bebisen ju!! Det känns häftigt med fyra barn! Jag känner mig så stolt när vi kommer med alla:) många tror inte att de är våra då vi båda är så unga för att ha många barn. Det är mycket att göra när de större kommer hem. Läxor, träningar och mycket matlagning osv. Struktur är väl ledordet:) men jag kan absolut tänka mig en till om de rätta förutsättningar finns. Det är väl därför jag är lärare antar jag, älskar barn! Nu blir det dock skönt att fokusera på Filip och mysa tiden då man är hemma. Att Kunna fixa i hemmet, följa med barnen till skolan och hälsa på, träna igen osv.
tror du att bebisen är på g? Du är hemma från jobb nu väl?