BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Godmorgon alla! Hör att det är fler med extra mycket känslor, vad skönt att man inte är ensam! Jag har så mycket känslor åt alla håll! Kärleken blir större till barnen och min sambo, känner att jag blir en tigermamma och en tigerkvinna somhåller hårt i min man Jag blir ledsen om det är sorligt på tv eller om jag känner mig orättvist behandlad, börjar gråta istället för att slå det från mig som jag brukar. Alla skor i hallen är just nu min största fiende, eller de små prinsar som bara droppar dem där. Ghaa! Jag har så ont nu, min mage och rygg värkte igår på ett sådant där konstigt sätt. Som kraftig mensvärk. Jag hade tagit en värktablett som läkaren skrev ut, de är starka. Ändå gjorde det så ont! Har sovit riktigt dåligt.Jag orkar inte mer nu... ingen smärta i magen eller rygg nu, bara i bäckenet. Imorgon skal vi se om jag blir igångsatt eller ej. Jag hoppas att jag är mogen samtidigt som jag vill ge de några dagar till, kanske kan de dra i tappen igen och att allt sätter igång "naturligt". Åååå jag har inget att göra här isängen
Långtråkigt värre !!