Inlägg från: 3småprinsar |Visa alla inlägg
  • 3småprinsar

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

NovemberMommy skrev 2013-09-22 18:26:48 följande:
    Måste gnälla lite. Känner mig sååå stressad. Har inte gjort iordning något. Bara vaggan är ihop monterad, (dock ej bäddad)och babyskydd är köpt. Kvar att göra är mycket!!! Sätta upp skötbordet köpa kläder tvätta dem o lägga dem i garderoben. Byta vagnens sitts från sittdelen till ligg. O mycket mycket mer!!!! Stressångest!!!!!!!

Ta det lugnt Gör en lista och bocka av det viktigaste först. Köpa kläder och packa väska e väl bra att börja med. Ha ha ja, man vill få allt i ordning. Jag får alltid städmani
  • 3småprinsar
    Mami2013 skrev 2013-09-22 18:40:35 följande:
    3småprinsar haha sådär blir det för mig ibland också. Iaf när jag skriver från mobilen...man skriver ett inlägg men inte ens hälften kommer med :-P

m Ha ha vad jobbigt! Skrev det två gånger.. Spilde ut smoothien på datorn imorse, kanske därför.. Ha ha, skulle visa mitt arband för min sambo och glömde att jag höll i ett stort glas, vände allt upp och ner. GRAVID-HJÄRNA
  • 3småprinsar
    Kanu82 skrev 2013-09-22 18:44:20 följande:
    Jag laddade ner en app: värktimer PRO , hoppas att den funkar å kommer till användning när värkarna kommer..... :)

Måste jag också göra, fast risken är väl att de aldrig kommer några då
  • 3småprinsar
    gladadagar skrev 2013-09-22 19:16:15 följande:
    HAHA! Tack för ett gott skratt :) Man känner sig inte så pigg i huvudet längre tyvärr. Hoppas intelligensen kommer tillbaka efter förlossningen :p

Sedan kommer amnings-hjärnan och den är inget att lita på
  • 3småprinsar
    LinnElin skrev 2013-09-22 20:59:36 följande:
    Så där tänker jag oxå! Rätt hemskt men svårt att undvika. Dottern är sjuk ytterst sällan (max 3 ggr/år), har alltid varit lätt att göra med. Sovit bra, trygg i sig själv osv. Känns inte som att man skulle kunna ha sån tur två gånger.
    Linnéa 100107, BF 131030

Känner precis lika! Tre friska barn
  • 3småprinsar

Och där försvann allt jag skrev!! Blir tokig! Jäkla dator. Den korta versionen: Man måste utgå från att allt går bra även denna fjärde gång

• 3småprinsar

Godmorgon underbara måndag Här skiner solen idag och det är 6 grader. Älskar hösten när vädret är så här fint. Två stora killar är nu i skolan. Min lilla är hemma och myser idag

• 3småprinsar

Min stora älskling är också hemma, från jobbet. Han hade så ont i huvudet igår att han kräktes Bara vi inte har en bacill i li huset...Eller så är det " nervös för att bli pappa snart stress" Ha ha. Det vore ju perfekt om lilla Filip kan komma nu då vi ändå är hemma båda två Men jag har inga känningar alls. Inga samandragningar, ingen vattenavgång eller slempropp som har lossnat. Jag känner mig pigg och skulle nästan kunna åka till gymet en timme Konstigt hur det kan vända så, förra veckan var super tung! Nu är det så nära och det verkar som om den lille tänker bo där inne för evigt!

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?