BF i oktober. Någon som vill följas åt?
skönt! Jag lovade mig själv att inte somna på dagen idag.. men sambon kom hem och lade sig mot mig och vi somnade på 5 röda. Så frågan ehur min natt blir..
Börjar bli nervös inför imorgon... Jag ska vara på fl kl 9.00. Tänk om tappen e mogen så att de kan sätta igång allt...Eller om man får en senare tid för att komma in. Men mellanbarnet var jag på kontroll på fredagen, sedan fick jag en tid på måndag morgon då de satte in värkställande dropp. Hmmm konstig känsla.
TessTessan: Då håller vi tummar för varandra!
Ss85: åå vännen! Så känner man ibland med sina andra små där hemma. Kommer man räcka till osv. Det kommer du att göra! De små stunder man får med sina barn är ofta de som lägger en bra grund och en trygghet för dem. Att ha dem nära sig samtidigt som man gör något man måste göra. När man lagar mat, tvättar mm. När barnen ser på bolli brukar jag sätta mig intill, en stund så att de känner att man är där. Vissa dagar lägger man sig och mår dåligt över att ens barn inte är på topp, om personal har påpekat det eller om det är ständigt tjafsigt hemma. Men. Sedan kommer en ny dag och man tar ny tag! Våra barn har ju också bra och mindre bra dagar precis som vi. Utan att det behövs analyseras:) hoppas att bebis kommer snart, och så får du rå om dig under tiden:)
BEBIS PÅ G!! Är på förlossning nu, känns nervöst men underbart att snart ha bebisen hos oss<3
Hej alla mammor:) nu har äntligen vår fina Filip kommit till världen! Han föddes 26/9 kl 13. Vikt: 3.6 kilo, längd: 50. Vi är helt förälskade och det är nästan svårt att ta in. Amning har kommit igång och imorgon åker vi hem till tre förväntansfulla syskon<3 jag ska skriva om hur förlossningen var när jag kommer hem.Nu fortsätter vi att mysa här på BB. Kram till er