Inlägg från: 3småprinsar |Visa alla inlägg
  • 3småprinsar

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

anansie skrev 2013-09-25 20:20:42 följande:
    Jag har inga problem med att gå och lägga mej kl 20.00 om det ska vara så, vaknar inte på natten för det. Däremot kan jag vakna tidigt och inte somna om.. 

skönt! Jag lovade mig själv att inte somna på dagen idag.. men sambon kom hem och lade sig mot mig och vi somnade på 5 röda. Så frågan ehur min natt blir..
  • 3småprinsar

Börjar bli nervös inför imorgon... Jag ska vara på fl kl 9.00. Tänk om tappen e mogen så att de kan sätta igång allt...Eller om man får en senare tid för att komma in. Men mellanbarnet var jag på kontroll på fredagen, sedan fick jag en tid på måndag morgon då de satte in värkställande dropp. Hmmm konstig känsla.

• 3småprinsar
    anansie skrev 2013-09-25 20:46:46 följande:
    Då vet vi iallafall vad du gör om du inte skriver här imon :) Spännande!! Lycka till.

Ha ha! Ja, precis tack!!
  • 3småprinsar
    anansie skrev 2013-09-25 20:49:13 följande:
    Tjejer, var ärliga nu. Ett namn som kom över mej idag, är Lykka om man får en flicka. Är jag helt ute och cyklar eller skulle det kunna funka? Har alltid tyckt att Lykke är så fint.. Men detta var finare tyckte jag. Som sagt var ärlig, jag tar inte illa vid mej om ni tycker det är asfult :)

Lykka är väl jätte fint!
  • 3småprinsar
    TessTessan skrev 2013-09-25 20:54:21 följande:
    Jaha imorrn gäller det! UL igen å om busbebisen fortfarande ligger me rumpan neråt blir det även ett vändningsförsök :-S Hoppas verkligen bebisen vänt sig, men det tror jag faktiskt inte den har. Undrar hur jag ska klara av att fasta bara, får inte äta nåt från midnatt nu. Åh jag är en sån tjej som måste äta frukost å så. Kan bli intressant imorrn bitti, kommer säkert va skita hungri!!!! Lovar att uppdatera er så fort som möjligt hur allt går/gått!

Hoppas att det går bra! Å jag e lika, frukost direkt annars kan jag inte göra något alls! Kan du känna om lilla bebisen har vänt sig, eller känns det som om den ligger i samma ställning? Stort lycka till!
  • 3småprinsar
    Snultan skrev 2013-09-25 21:51:39 följande:
    Mensvärk eller nå konstiga förvärkar el sammandragningar plus att bebis bökar runt som tusan känns som han vänder ut o in på magen. Strålar ut i ryggen o värker.. får se hur natten blir :-P
    Gravid med första barnet som kommer med planerat kejsarsnitt 2 oktober!

Han får inte komma bara.. sov så gott!
  • 3småprinsar

Ss85: åå vännen! Så känner man ibland med sina andra små där hemma. Kommer man räcka till osv. Det kommer du att göra! De små stunder man får med sina barn är ofta de som lägger en bra grund och en trygghet för dem. Att ha dem nära sig samtidigt som man gör något man måste göra. När man lagar mat, tvättar mm. När barnen ser på bolli brukar jag sätta mig intill, en stund så att de känner att man är där. Vissa dagar lägger man sig och mår dåligt över att ens barn inte är på topp, om personal har påpekat det eller om det är ständigt tjafsigt hemma. Men. Sedan kommer en ny dag och man tar ny tag! Våra barn har ju också bra och mindre bra dagar precis som vi. Utan att det behövs analyseras:) hoppas att bebis kommer snart, och så får du rå om dig under tiden:)

• 3småprinsar

Hej alla mammor:) nu har äntligen vår fina Filip kommit till världen! Han föddes 26/9 kl 13. Vikt: 3.6 kilo, längd: 50. Vi är helt förälskade och det är nästan svårt att ta in. Amning har kommit igång och imorgon åker vi hem till tre förväntansfulla syskon<3 jag ska skriva om hur förlossningen var när jag kommer hem.Nu fortsätter vi att mysa här på BB. Kram till er

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?