Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tråkigt!
6 veckor sen skrapningen och ännu ingen äl. Bara väntar och väntar. Idag känns det så hopplöst.
Jag läser oftare än jag skriver. Vill bara säga tack, så skönt att ha några i samma situation som oxå är där. Och så härligt när det kommer några positiva besked i tråden, någon gång kommer vi alla få skriva dem där glada raderna även fast det ibland känns hopplöst. Nu är jag inne på dag 3 med blinkande gubben. Mina cykler är normalt rätt långa så jag tror att den fasta gubben inte kommer hälsa på förrän nästa vecka nån gång. Så en härlig julklapp är tyvärr kört. Men ändå skönt att bim väntan kommer gå snabbare för man kommer ju ha fullt upp.
Kämpa på allihopa, 2014 är vårt år!!
Funkar den här länken?
www.familjeliv.se/Forum-1-3/m71616785.html
Så kan du läsa om cb:s nya test. Tyvärr kan man få blinkande fler dagar än två. Ska uppdatera så snart jag får min fasta gubbe, om jag får den. Räknar inte med äl förrän nästa vecka.
Så lurigt att menskänningar lika gärna kan vara gravkänningar. Håller tummarna att du får plus denna rul vecka.
Jag skulle gått på rul nästa vecka, har istället inte ens fått första äl. Får hoppas på äl innan ruldagen.
Fick idag glada fasta gubben på cb:s nya test!!! Nästan sju veckor sedan skrapningen....den som väntar på nåt gott Ska testa med vanliga cb oxå för att dubbelkolla.