• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (Positive) skrev 2013-12-21 12:18:31 följande:
    Blinkande glada gubben dag 4 idag. Hoppas på fast glad gubbe imorn så att det kan ta sej snart. Glad
    Är på dag 23 idag.

Jag hejar på fast gubbe för dig nu! På femte dagen kom den för mig iaf! Man blir glad av den blinkande men ännu gladare av den fasta!
  • Cayenna

Idag fick jag en - om du är känslig så sluta läs nu - monsterflytning vit. Knappast något gravtecken då jag bara är på äl+6 utan snarare ett bevis på att min kropp spökar fortfarande. När blir den normal undrar jag!

• Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-21 16:04:47 följande:
    Fast det är ju vanligt med flytningar så det är ingen fara tror jag. Glad

Tänkte nog mest att så där har jag aldrig haft och då är det fortfarande nåt knas...men kanske e normalt/lugnt oavsett. Vill bara att allt ska funka som vanligt nu.
  • Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-22 17:25:02 följande:
    Ja, det låter som en bra plan. Blinkande gubben dag 5 här. En stegring av östrogenet för mej i god tid före äggl. måste det ju va'...

Hoppas du får fast gubbe på julafton så får ni en bra julafton och kan skapa bästa julklappen.
  • Cayenna
    Kuben skrev 2013-12-23 09:08:09 följande:

Ledsen och depp: Den förhatliga mensen är här.

Sååå eländigt lurad denna gång. Allt från mol, humörsvängingar, bröstömmande, illamående och ett luktsinne som en blodhund. Och ja, jag har varit gravid mer än jag kan räkna till - ja, jag vet hur det känns!

Nu ger jag nog upp. Jag kommer att vara över 40 innan vi får till en 3:a, om vi någonsin lyckas Det är nog kört för vår del.

Tårarna rinner...

Styrkekram kommer här!!! Har egentligen inga ord till tröst, försök kämpa vidare sen ändå!!! <3
  • Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-23 10:50:54 följande:
    Blinkande smileyn dag 6. Hm.. Knepigt!

I tråden jag länkade till förut är det många som haft blinkande gubbe i flertal dagar! Hoppas på imorgon iaf!
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2013-12-23 13:04:11 följande:

o jag har haft såhär starka i tre dagar nu utan att det blir pos..kom iigen! :/

Då är det verkligen DAX! Heja heja!!!
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2013-12-23 14:24:20 följande:

Tror du det kommer bli pos Snart?

Det ser ju så starkt ut så då tycker man ju att det borde vara nära! Vilken dag i cykeln är du på nu? Och hur lång brukar den vara? Jag har tyvärr inte erfarenhet utav den där typen av test, har bara kört med cb.
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2013-12-24 11:26:43 följande:
    God jul på er ! :) idag fick jag äntligen positivt äl test !

God Jul
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2013-12-24 10:31:26 följande:
    God jul!

Själv tog jag ett gravtest idag, nog några dagar före bim och hade dessutom varit uppe på natten och kissat bara två timmar innan, negativt. Lite hopp kvar därmed men räknar nog ändå med att det inte gått den här månaden heller.

Tråkigt! Hoppas på ett litet mirakel ändå, det är ju fortfarande tidigt om innan bim. God Jul!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?