• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (Positive) skrev 2013-12-15 19:25:55 följande:
    Ja, superbra!

Nä, bara ring hittills. Jag vet inte ens om jag haft en äggl. sedan mf:et. Började med stickorna på dag 11 och det var den 9 dec. Gjorde medicinsk abort el vad jag ska kalla det den 21 okt och skrapades den 29 okt.

Vore ju så skönt med äggl.  den här veckan som kommer. Glad

Vilken spännande väntan du har framför dej, skpj!Solig

Jaha vad svårt att veta då! Allt funkar ju så olika för alla men kan vara skönt att läsa om andras erfarenheter. Vid mitt första ma så fick jag oxå köra medecinsk och sen kirurgisk. Min äl kom på "rätt tid", med några dagars försening bara, om jag räknade medecinska avbrytandet som dag ett. Äl var bara ett par dagar efter skrapningen. Hoppas du lyckas hitta äl och pricka in den direkt!! Håller tummarna

Ja nu är det ny väntan. Bim på nyårsafton gissar jag. Hoppas på att få ett fint avslut och en fin start på nya året.

• Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-15 21:11:01 följande:
    Ja lite klurigt e det..

Ja tänk så underbart!<3
    Har du barn sedan tidigare? När fick du mf?

Jag har ett barn som snart fyller två. <3 Fick ma innan den lyckade graviditeten, v 13. Och nu i slutet på oktober fick jag ma. Hade inte gått riktigt lika långt men nästan. Skrapades 29 oktober...valde det.

Har du barn?

• Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-16 10:45:55 följande:
    Var fn e gubben? Dag 18 nu.. Suck!

Återk ikv, ska bort nu. Kraam<3

heja heja! nu är det på tiden att du får din gubbe
  • Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-16 17:31:35 följande:
    Vad mysigt med en liten två-åring. Fullt ös kan jag tänka mej. Och mycket kärlek.<3

Jag har inga barn. Lever i en relation sedan 11 år tillbaka o är gift sedan 5 år tillbaka. Jag har neurologisk sjukdom sedan 10 år tillbaka och det har hindrat oss fram tills nu. Glad

Verkligen fullt ös Utmanande och det bästa som finns!

Härligt att ni kan skaffa barn till slut trots sjukdom och så! Jag försöker just nu tänka att jag fortfarande har det roliga framför mig: få plus gravidstickan få vara gravid känna rörelser och sparkar och förlossningen och bbtiden Jag tänker på det istället för att tänka hur långt gången jag varit nu om det gått vägen...

För nån gång blir det ju vår tur!

• Cayenna
    busmonstret skrev 2013-12-16 19:52:55 följande:
    Har fått tid hos BM på torsdag och hon ska kolla lite och se om det finns någon förklaring varför jag har så långa mellanblödningar. Hoppas hon har någon förklaring på varför det har uppkommit och om det är något man kan göra för att det ska avta.

Hoppas det löser sig fort! Skönt att du fått tid innan jul.
  • Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-17 11:20:50 följande:
    Jaa, gu' så underbart. Snart är det vår tid! Glad

Ingen gubbe idag heller. Mellan dag 14 o 16 hade jag rosa flytningar vilket är skumt. Kroppen e knepig..

Kroppen är verkligen skum efter mf/ma. Man får nog räkna med att det tar lite tid innan den är som den brukar igen. Hoppas du får din gubbe snart!
  • Cayenna

Äl+2 idag! Långa väntan har börjat! Hellre denna väntan än väntan på äl efter ma ändå. Nu vet jag ju att det är 16 dagar, mer precist och inget ovisst. Vi är väl fler som har bim i julhelgerna? Ska bli spännande att se om det blir några plus.

• Cayenna
    is1 skrev 2013-12-18 06:01:21 följande:
    Jag måste nog hoppa in här igen.. Började blöda i går, så det känns inte ljust ut för min del, ska ringa kk snart å hoppas att jag får komma dit

Ånej! Vilken vecka nu? Hoppas på det bästa iaf! Och hoppas du får vul fort!
  • Cayenna
    Camilla040609 skrev 2013-12-18 06:19:48 följande:
    Jo jag har BIM i årsskiftet så nu är det väntan som gäller. Här är jag på ÄL+1.   

Jag har nyårsafton så då kanske vi har lika? Jag är osäker på om jag ska testa innan eller låta bli. Man är ju nyfiken men det här med att testa och bli besviken och ändå fortsätta hoppas....
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?