• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (Positive) skrev 2013-12-18 10:48:46 följande:
    Jippi! Gubben är här, blinkande glada gubben är här! Dag 20. Så jäkla skönt att få ett kvitto på att kroppen börjar komma iordning igen. Glad

Hur många dar blinkade gubben för dej Cayenna och hur har det varit för er andra tjejer?

Kraam<3

Gubben blinkade dag 1-4 och på dag 5 fick jag fast glad gubbe. (På dag 6 testade jag med rosa testen och fick även då en fast glad gubbe. ) Hoppas fasta gubben dyker upp snart! Man blir så glad bara att det äntligen händer något med testen.
  • Cayenna
    is1 skrev 2013-12-18 14:54:54 följande:
    Hej alla jag är i v 5+4, ska in till kk i morgon och hon sa att jag skulle betrakta det som ett missfall. Hu hanterar man 2 st missfall i rad?

Usch då! Kunde hon inte vänta till undersökningen ändå med att säga. Man vet ju inte. Finns ju många som blöder i början. Hoppas på mirakel ändå!
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2013-12-10 11:16:31 följande:
    Hej
    Undrar om ngn här har haft samma som mig... Det är ca 3 dgr efter första ÄL efter missfallet och jag har ganska ont, som mensvärk? Kan det vara missfallet som spökar? Någon mer som har haft mer ont etc när kroppen kommit igång?

Hej, hur går det för dig? Närmar du dig bim? Har du haft fortsatt ont? Jag är på äl+3 och har ont mest hela tiden. Inte så jag behöver smärtstillande men ont. Som mensvärk. Det molar och drar. Min första äl ju. Börjar tro att min kropp blivit helt urfasad efter ma.
  • Cayenna
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-18 21:02:50 följande:
    A verkligen. Glad Det blinkade så många dar. Intressant. Vilken dag e du på nu?

Spännande att se hur många dagar du får blinkande gubben nu Jag är på äl+3 bara. Känns faktiskt helt ok att vänta. Har dock ont från och till hela tiden så tror inte det blir något utan att kroppen fortfarande är lite knasig. Nån gång så blir det ju iallafall
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2013-12-18 21:24:35 följande:
    Vi har lite spänning i huset nu. Imorse och på eftermiddagen tog jag två gravtest från testlagret. Syntes svagt rosa streck :)) ska testa igen imorgon bitti med clearblue plus. Hoppas hoppas på ett julmirakel. Det har bara gått 3,5 vecka sen missfallet och ja jag har testat negativt emellan. Illamående sedan igår... Håll tummarna!!!

GRATTIS!!! Svagt eller ej så är du ju gravid! Vilken lycka
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2013-12-18 21:27:59 följande:
    Det var så den veckan bara...nu tror jag att ägget fäste och det var därför det gjorde ont. Vi får se vad testet visar imorrn ! Kanske är så för dig med ??!!

Då vet jag ju att det inte behöver vara helt konstigt att ha ont från och till! Vilken dag från äl är du på?
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2013-12-18 21:45:54 följande:
    Jag har ont tre dgr vid ÄL , sön 8 dec gjorde det som ondast så ÄL 10... Vågar inte tro än .. Verkar ju otroligt!! Vi har inte lyckats på första försöket tidigare .., och det är första gången jag använder testlagrets . Känns säkrast med cb Ropa inte hej än. Ska testa typ 06 imorrn bitti med sambon innan jobbet:) men lite spännande är det och kommer bli ledsen om det inte är så...nu fick vi ju upp hoppet !
    Hejar på dig med !

Nångång ska man ju lyckas på första försöket Förstår att du vill testa med cb oxå, men jag tycker det låter väääldigt lovande!

• Cayenna
    Patricia4 skrev 2013-12-19 06:08:52 följande:
    Kan det vara sant?! Ett litet julmirakel:)
    Nu hoppas jag att det går vägen denna gång.

Ser inte bilden men gissar: GRATTIS till nya babyn
  • Cayenna
    is1 skrev 2013-12-19 21:07:51 följande:
    Idag fick jag det konstaterat att det va missfall, allt var borta. Så det kändes skönt att kroppen kunde sköta om det den här gången..  Han sa att jag hade väldigt lätt för att bli gravid och även kanske inte med det bästa äggen, så det kanske därför det har blivit som det har gjort..  dom flesta tror bara att det är en sen mens som kommit.. men om man har koll på sin mens, och vill bli gravid. Då vet man ju när man kan testa eller inte. så det begriper jag inte riktigt. Just nu känns allt bara tomt i skallen, jag vet inte vad jag ska tänka, tycka, man vill ju tänka " jag lyckas nog nästa gång"  Kände på mig vid den här grav att det inte riktigt va som det skulle, hade nästan inga tydliga symtom förutom flytningar, hunger och plusset på stickan,  man vill hålla hoppet uppe, men hur länge orkar man det?

Det tankar som går i min skalle just nu är, vad har jag gjort för ont för att uppleva det är? ingen borde få uppleva detta och absolut inte flera gånger, Jag tänker på sånna " mammor" som knarkar medans dom är gravida, osv. Men jag då, som inte ens druckit eller gjort någon skada inte ska få behålla min lilla.  Känner ingen lust att fira jul, nyår. jag orkar inte, jag vill bara ligga själv under täcket..

Styrkekram!!! Usch så sorgligt att läsa dina rader. Hoppas du ändå lyckas samla dig så pass att julen blir fin med din familj!
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2013-12-20 11:38:34 följande:

Ok tack. .då fortsätter jag testa :) bara de att jag har haft det på dag 16 förut så lite konstigt är det.

Ja fortsätt testa! Den dyker nog upp snart. Jag hade min på dag 20. Min brukar dock komma på olika dagar, 16-25 typ.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?