is1 skrev 2013-12-19 21:07:51 följande:
Idag fick jag det konstaterat att det va missfall, allt var borta. Så det kändes skönt att kroppen kunde sköta om det den här gången.. Han sa att jag hade väldigt lätt för att bli gravid och även kanske inte med det bästa äggen, så det kanske därför det har blivit som det har gjort.. dom flesta tror bara att det är en sen mens som kommit.. men om man har koll på sin mens, och vill bli gravid. Då vet man ju när man kan testa eller inte. så det begriper jag inte riktigt. Just nu känns allt bara tomt i skallen, jag vet inte vad jag ska tänka, tycka, man vill ju tänka " jag lyckas nog nästa gång" Kände på mig vid den här grav att det inte riktigt va som det skulle, hade nästan inga tydliga symtom förutom flytningar, hunger och plusset på stickan, man vill hålla hoppet uppe, men hur länge orkar man det?
Det tankar som går i min skalle just nu är, vad har jag gjort för ont för att uppleva det är? ingen borde få uppleva detta och absolut inte flera gånger, Jag tänker på sånna " mammor" som knarkar medans dom är gravida, osv. Men jag då, som inte ens druckit eller gjort någon skada inte ska få behålla min lilla. Känner ingen lust att fira jul, nyår. jag orkar inte, jag vill bara ligga själv under täcket..
Styrkekram!!! Usch så sorgligt att läsa dina rader. Hoppas du ändå lyckas samla dig så pass att julen blir fin med din familj!